Alexhoop Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Momsen på dustin er jo mange tusen wtf:O? edit: Frakta og "momsen" koster jo mer enn tinga.. lol Endret 28. april 2010 av Alexhoop Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Momsen på dustin er jo mange tusen wtf:O? edit: Frakta og "momsen" koster jo mer enn tinga.. lol Gjerne Forklar deg der... Det er vanlig moms og frakt er vanlig pris utom på TV-er og par andre som blir fraktet som PAL Endret 28. april 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Alexhoop Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Haha jeg er litt dum i hodet unskyld^^ Vareverdi 8 388,00 kr Frakt 99,00 kr Totalkostnad inklusive moms og frakt 8 487,00 kr Trodde total kostnad ink. moms og frakt var frakta X) (me fails) Dritt billig butikk XD Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Å bli sittende med varer på lager er noe man vill unngå for enhver pris, ergo flott at Dustin har et sundt forhold til dette som gavner oss prismessig. Lagervarer er rådyrt. Dustin virker å ha et godt logistikk system som gjør det overflødig å sitte med for mye på lager til enhver tid. Men som komplett gjør de sikkert store rabatt oppkjøp av enkelte varer eller populære nylanseringer innimellom. Endret 29. april 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
lain Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg må si meg enig med Theo, tror dustin har lagt seg på en fornuftig linje imellom lager og fjernelager og bestillingsvare. Et par av tingene jeg bestilte på pakken jeg får i dag var fjernlager, og det tok da bare 2 dager ekstra før pakken ble sendt. Og så lenge det ikke er ting som går på helsen løs, er ikke 2 dager mye å vente i min mening, da pris og support er på det nivået det er i dag. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Har sjølv bestilt når varene som ikkje er på lager. Har akkurat samme opplevelsen som lain men oss meg tok det en dag ekstra som er små bagateller. Lenke til kommentar
Alexhoop Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Dustinhome er sikkert den beste siden jeg vet om nå som er norsk, det er nesten ikke frakt betaling og gode priser:p Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Svensk nettbutikk med avdeling for Norge i Sverige med bla. noen norske medarbeidere som også utvides Mao. svenskehandelen ser ut til å ha utvidet seg kraftig om Dustin får et godt grep ift. komplett osv. Ift. datautstyr og forbrukerelektronikk synes jeg dette er ganske så nytt da jeg omtrent alltid før har fått bedre priser på slikt i Norge enn i Sverige hos andre svenske nettbutikker som også har hatt det "norske flagget" i websiden. Men Dustin virker å satse mye mer markert mot det norske markedet. Så dette er spennende. Men kunderservicen er helt avgjørende og så langt er det veldig bra. Leveringstider er også mye bedre enn jeg har opplevd fra andre svenske nettbutikker til Norge. Endret 29. april 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
gwh Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Noen som vet om de bygger pc'en hvis man plukker delene? Lenke til kommentar
Alexhoop Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) gwh, Dustin gjør ikke det nei men komplett.no kan gjøre det, som du sikkert vet:) Endret 2. mai 2010 av Alexhoop Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Og Netshop, dvs. de har i hvertfall ferdigbygde maskiner. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Og Netshop, dvs. de har i hvertfall ferdigbygde maskiner. Forrige gang Netshop bygde en maskin for meg (noen år siden nå), så ble det mye tull med feil deler og laaang ventetid for å få dette korrigert. Har ikke tilgitt de ennå. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg har minst 3 kamerater som har hatt samme opplevelse med komplett og pc bygging. Så poenget blir da? Lenke til kommentar
gwh Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg har minst 3 kamerater som har hatt samme opplevelse med komplett og pc bygging. Så poenget blir da? poenget blit at jeg har ikke hatt dårlige erfaringer med komplett, men nå får neste innlegg gå on-topic igjen:) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Poenget er at det finnes dårlige erfaringer med alle. Lenke til kommentar
crabster Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Fikk lyst til å oppgradere PC'n litt og valget falt på Dustinhome etter alle de gode tilbakemeldingene i denne tråden. CORSAIR HYDRO SERIES H50 LIQUID COOLING CORSAIR 4GB DDR3 XMS3 DOMINATOR PC3-12800 1600MHZ CL8 (2X2GB) AMD PHENOM II X6 1090T BE 3.2GHZ 9MB SOCKET AM3 BOX ASUS CROSSHAIR IV FORMULA 890FX AM3 ATX Håper jeg får en en chip som OC'er godt. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Ny epost rekord fra MPX.no. Svarte meg på under minuttet med et middels langt svar Lenke til kommentar
lain Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Og det hører hjemme i tråden om dustinhome fordi? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Fordi det er mye snakk om raske svar på epost i denne tråden, om du ikke har fått det med deg, kjære lain. Endret 3. mai 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
lain Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Så bare ikke helt hvor relevant det var til det som har vært diskutert de siste par sidene. Men ser nå at det er en kommentar for et par sider siden om at han ikke har fått svar på en uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå