Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Momsen på dustin er jo mange tusen wtf:O?

edit: Frakta og "momsen" koster jo mer enn tinga.. lol

Gjerne Forklar deg der... Det er vanlig moms og frakt er vanlig pris utom på TV-er og par andre som blir fraktet som PAL

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Å bli sittende med varer på lager er noe man vill unngå for enhver pris, ergo flott at Dustin har et sundt forhold til dette som gavner oss prismessig. Lagervarer er rådyrt.

Dustin virker å ha et godt logistikk system som gjør det overflødig å sitte med for mye på lager til enhver tid. Men som komplett gjør de sikkert store rabatt oppkjøp av enkelte varer eller populære nylanseringer innimellom.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig med Theo, tror dustin har lagt seg på en fornuftig linje imellom lager og fjernelager og bestillingsvare.

Et par av tingene jeg bestilte på pakken jeg får i dag var fjernlager, og det tok da bare 2 dager ekstra før pakken ble sendt.

Og så lenge det ikke er ting som går på helsen løs, er ikke 2 dager mye å vente i min mening, da pris og support er på det nivået det er i dag.

Lenke til kommentar

Svensk nettbutikk med avdeling for Norge i Sverige med bla. noen norske medarbeidere som også utvides :) Mao. svenskehandelen ser ut til å ha utvidet seg kraftig om Dustin får et godt grep ift. komplett osv.

Ift. datautstyr og forbrukerelektronikk synes jeg dette er ganske så nytt da jeg omtrent alltid før har fått bedre priser på slikt i Norge enn i Sverige hos andre svenske nettbutikker som også har hatt det "norske flagget" i websiden. Men Dustin virker å satse mye mer markert mot det norske markedet.

Så dette er spennende. Men kunderservicen er helt avgjørende og så langt er det veldig bra. Leveringstider er også mye bedre enn jeg har opplevd fra andre svenske nettbutikker til Norge.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Og Netshop, dvs. de har i hvertfall ferdigbygde maskiner.

Forrige gang Netshop bygde en maskin for meg (noen år siden nå), så ble det mye tull med feil deler og laaang ventetid for å få dette korrigert.

Har ikke tilgitt de ennå.

Lenke til kommentar

Jeg har minst 3 kamerater som har hatt samme opplevelse med komplett og pc bygging. Så poenget blir da?

poenget blit at jeg har ikke hatt dårlige erfaringer med komplett, men nå får neste innlegg gå on-topic igjen:)

Lenke til kommentar

Fikk lyst til å oppgradere PC'n litt og valget falt på Dustinhome etter alle de gode tilbakemeldingene i denne tråden. :)

CORSAIR HYDRO SERIES H50 LIQUID COOLING

CORSAIR 4GB DDR3 XMS3 DOMINATOR PC3-12800 1600MHZ CL8 (2X2GB)

AMD PHENOM II X6 1090T BE 3.2GHZ 9MB SOCKET AM3 BOX

ASUS CROSSHAIR IV FORMULA 890FX AM3 ATX

Håper jeg får en en chip som OC'er godt. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...