ignoreme Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Spill kommer med vanlig pakke, dessverre! Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 haha, dem svarte kjappere på mail en jeg fikk svar her men ja.. det var litt synd for dem er overlegne i pris på et spill jeg skal ha men lite lyst måtte dra på postkontoret for å hente en sånn liten sak... Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Æsj at de skal være så raske da Eh, når du skriver sånt har du virkelig godt av å gå den turen til Postkontoret Kjøp å løp fikk brått en ny betydning! Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 kjører bil da og har bare tid til postkontoret på lørdager >.> Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Det er nok pakkesending på alt. Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Hvorfor er det dyrere å handle på Dustin Bedrift i forhold til privat? Skal kjøpe PC'er til jobben og ble svært skuffa når datamaskinene INKL MVA ble 1500-2000 dyrere på bedrift. Edit: Sett på f...Nå er prisen den samme. Jeg sverger at privat var mye billigere. Når jeg logger på min private konto står det også at prisene har gått opp på ALLE varene som lå i handlevognen. Kjedelig... Endret 28. april 2010 av hallvis Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 hallvis, du må ikke glemme at prisene varierer etter hvor sterk den norske krona er iforhold til svenske.. Det er derfor du kan oppleve svingninger relativt hyppig. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Dustin undersøker muligheten for brevsending av enkelte varer som kabler, filmer, spill osv. Utfordringene ligger i lager og pakkesystemet de har i dag, samt avtaler. Forhåpentligvis har de det gående fra sommeren av og jeg vet at all min handel av dette (som er formidabel) vil da Dustin få fremfor andre utenlandske butikker. Og jeg tipper at veldig mange andre også da vil bruke Dustin til betydningsfull mengde løshandel av dette fremfor å kun slenge med litt ved større handel. Endret 28. april 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 28. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Mitt inntrykk av Dustin er veldig positivt. Jeg er dog overrasket over at de vant pristesten foran Amentio, da sistnevnte nesten alltid er billigere når jeg sjekker priser på div produkter. Spennende å se ved neste "måling". Synd Dustin har så liten andel av varen på lager. Endret 28. april 2010 av Spragleknas Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Trenger de med alt på lager for? Virker som de er sykt flinke med varehåndtering, har selv bestilt varer som ikke har vært på lager, ble sendt dagen derpå alle gangene uansett. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Det kan jo være greit å skrive at de ikke har varen på lager hvis de ikke har varen på lager, i motsetning til en del andre firmaer som pusher datoer frem en og en dag.... Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 ...som faktisk ganske mange av nettbutikkene gjør. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 ...som egentlig er ganske teit. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Men Dustin kunne kanskje vært bedre på forventede datoer. Og heller flagge datoen som svært usikker om den er det. Bedre med et vagt holdepunkt enn ingenting. red: En annen ting til Dustin: Kan det bli mulig å logge inn med e-postadressen? Fantastisk irriterende å prøve å komme på brukernavnet når jeg skulle logge meg inn på en ny maskin. Regner automatisk med at man (som vanlig) bruker mailadressen man har oppgitt når man skal logge inn. Det er jo standard i 99,8% av tilfellene. Endret 28. april 2010 av NgZ Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Bare hvis man har en vag antakelse. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 sendte en mail til henrik forige torsdag, fortsatt ikke fått noe svar, hmm Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 sendte en mail til henrik forige torsdag, fortsatt ikke fått noe svar, hmm Ikke be emailene dine om og spille hide'n'seek så svarer han vel fortere Lenke til kommentar
lain Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Men Dustin kunne kanskje vært bedre på forventede datoer. Og heller flagge datoen som svært usikker om den er det. Bedre med et vagt holdepunkt enn ingenting. red: En annen ting til Dustin: Kan det bli mulig å logge inn med e-postadressen? Fantastisk irriterende å prøve å komme på brukernavnet når jeg skulle logge meg inn på en ny maskin. Regner automatisk med at man (som vanlig) bruker mailadressen man har oppgitt når man skal logge inn. Det er jo standard i 99,8% av tilfellene. Er det ikke mulig å sette din epost som brukernavn? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Er det ikke mulig å sette din epost som brukernavn? Jo, jeg fikk faktisk endret det nå. Men da jeg registrerte meg, fikk jeg ikke lov å ha en @ i brukernavnet. Velvel, kjekt å få ordnet opp i ihvertfall. Håpløst å huske ørteogfjørti brukernavn fordi man ofte ikke får laget det man egentlig vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå