Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det dyrere å handle på Dustin Bedrift i forhold til privat?

Skal kjøpe PC'er til jobben og ble svært skuffa når datamaskinene INKL MVA ble 1500-2000 dyrere på bedrift.

Edit: Sett på f...Nå er prisen den samme.

Jeg sverger at privat var mye billigere.

Når jeg logger på min private konto står det også at prisene har gått opp på ALLE varene som lå i handlevognen. Kjedelig...

Endret av hallvis
Lenke til kommentar

Dustin undersøker muligheten for brevsending av enkelte varer som kabler, filmer, spill osv. Utfordringene ligger i lager og pakkesystemet de har i dag, samt avtaler.

Forhåpentligvis har de det gående fra sommeren av og jeg vet at all min handel av dette (som er formidabel) vil da Dustin få fremfor andre utenlandske butikker.

Og jeg tipper at veldig mange andre også da vil bruke Dustin til betydningsfull mengde løshandel av dette fremfor å kun slenge med litt ved større handel.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Mitt inntrykk av Dustin er veldig positivt. Jeg er dog overrasket over at de vant pristesten foran Amentio, da sistnevnte nesten alltid er billigere når jeg sjekker priser på div produkter. Spennende å se ved neste "måling".

Synd Dustin har så liten andel av varen på lager.

Endret av Spragleknas
Lenke til kommentar

Men Dustin kunne kanskje vært bedre på forventede datoer. Og heller flagge datoen som svært usikker om den er det. Bedre med et vagt holdepunkt enn ingenting.

red: En annen ting til Dustin:

Kan det bli mulig å logge inn med e-postadressen? Fantastisk irriterende å prøve å komme på brukernavnet når jeg skulle logge meg inn på en ny maskin. Regner automatisk med at man (som vanlig) bruker mailadressen man har oppgitt når man skal logge inn. Det er jo standard i 99,8% av tilfellene.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Men Dustin kunne kanskje vært bedre på forventede datoer. Og heller flagge datoen som svært usikker om den er det. Bedre med et vagt holdepunkt enn ingenting.

red: En annen ting til Dustin:

Kan det bli mulig å logge inn med e-postadressen? Fantastisk irriterende å prøve å komme på brukernavnet når jeg skulle logge meg inn på en ny maskin. Regner automatisk med at man (som vanlig) bruker mailadressen man har oppgitt når man skal logge inn. Det er jo standard i 99,8% av tilfellene.

Er det ikke mulig å sette din epost som brukernavn?

Lenke til kommentar

Er det ikke mulig å sette din epost som brukernavn?

Jo, jeg fikk faktisk endret det nå. Men da jeg registrerte meg, fikk jeg ikke lov å ha en @ i brukernavnet. Velvel, kjekt å få ordnet opp i ihvertfall. Håpløst å huske ørteogfjørti brukernavn fordi man ofte ikke får laget det man egentlig vil ha.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...