lain Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Dustin leverer på døra når du bestiller på pall. Jeg fikk i det minste alle mine tv'er rett på døra. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 (endret) dør til dør ser jeg på som en selvfølge ved pallefrakt, mindre praktisk drasse med seg en palle med tv,veggfeste etc hjem fra speditørens terminal. Endret 24. april 2010 av cruzader Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Jeg aner ikke hvordan ting blir levert på TV for å være helt ærlig. Poenget mitt var vel at det blir benytta carryon, posten, tollpost eller noe lignende som logistikkløsning, ikke utshipping via lokal budbil slik enkelte hadde opplevd. Og med lavere fraktpris enn før. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Har nå fått levert min første leveranse fra Dustin, i7 980 EXTREME. Grei levering og lavest pris. Blir å bruke denne butikken igjen. Synes Dusting burde ta inn entusiast-vannkjøling, ikke mange som selger det her til lands. Endret 25. april 2010 av BadCat Lenke til kommentar
Khani Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Da har jeg kontaktet dustin i dag om ramkjøleren med en vifte som ahr et slitt lager og lager en rar dur. Fikk mail tilbake at de sender en ny kjøler, og at jeg kan beholde den gamle. Sammenlignet med flere andre nettbutikker er dustin sin kundeservice fantastisk i forhold. De er lette og få tak i, raske med og svare og lette og omgås. Da skal jeg nok holde meg til dustin hvis dette fortsetter. Endret 26. april 2010 av WilliamRobertsen Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Fikk selv et dødt harddisk bur fra cheiftech, her også sender de nytt uten å få det ødelagte i retur. Nå skal det nevnes at noen produsenter ikke krever å få produktet i retur til seg, men at butikken kaster det selv etter det har blitt sendt inn RMA med serienummer. Da går det mer på tillit mellom butikken og kunden på at produktet faktisk er defekt. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Gruer meg til noen idioter begynner å utnytte dette... Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Mulig at jeg spurt før, men finner ikke posten min igjen. Er det mulig å avbryte/avbestille en ordre som ikke er betalt enda uten å sende e-post? Bestilte for noen minutter siden, men plutselig gikk det opp for meg at jeg hadde bestilt feil skjerm.. >_> Endret 26. april 2010 av Benny Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Kanksje de skulle spurt etter dokumentasjon på at den er ødelagt? En video eller ett bilde etc? Lenke til kommentar
lain Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Mulig at jeg spurt før, men finner ikke posten min igjen. Er det mulig å avbryte/avbestille en ordre som ikke er betalt enda uten å sende e-post? Bestilte for noen minutter siden, men plutselig gikk det opp for meg at jeg hadde bestilt feil skjerm.. >_> Mener at det er telefon eller epost som er eneste mulighet per i dag. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Greit, får bare sende en epost likevel da. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Kanksje de skulle spurt etter dokumentasjon på at den er ødelagt? En video eller ett bilde etc? Kanskje, og det kan være at det kommer litt an på kunden også og selvfølgelig på pris på varen.. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 endel varer vil bilde stortsett hjelpe rimelig lite som harddisker,ram etc. hadde nylig en rma hos corsair på en rambrikke hvor jeg på mail fikk diagnostic jeg kjørte i windows som testet brikkene så sendte raporten i retur, så utifra den konkluderte de med defekt. ny skulle sendes omgående og gamle kunne bare kastes. spesielt på datakomponenter er det mye søppeldeler som bare returneres for resirkulering, har merket spesielt etter finanskrisen satte inn at andelen deler som kunden nå selv bare kaster har økt betraktelig. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Det er slik at Dustin ikke sender ut bestillinger før betaling er mottatt, ja? Så da kan jeg bare bestille på ny mens de får somlet seg til å avbryte den nåværende ordren? Det er ikke noe fare for å at de sender begge ordrene? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Det er slik at Dustin ikke sender ut bestillinger før betaling er mottatt, ja? Så da kan jeg bare bestille på ny mens de får somlet seg til å avbryte den nåværende ordren? Det er ikke noe fare for å at de sender begge ordrene? Nei, velger du betal senere, så vil orden bli liggende i 7 dager (tror jeg) før den blir slettet/sendt varsel om sletting. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Greit, takk. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Mulig at jeg spurt før, men finner ikke posten min igjen. Er det mulig å avbryte/avbestille en ordre som ikke er betalt enda uten å sende e-post? Bestilte for noen minutter siden, men plutselig gikk det opp for meg at jeg hadde bestilt feil skjerm.. >_> Aldri handlet på dustin før, men burde jo være som på Komplett og de fleste andre stedet at du kan kansellere orderet så lenge pakken ikke er sendt. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Nei, alt av avbestilling må tas per e-post. Endret 27. april 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Dustin har selv skrevet tidligere at de ser an kundehistorikken før de tilbyr erstatningsprodukt uten at eller før kunden sender defekt produkt inn. Høres ut som en fornuftig løsning Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 sendte mail men spørr her og for og se hvem som er kjappest Hvordan leverer dustin home spill? brev post (ramle ned i postkassa) eller må man hente på postkontoret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå