Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg kontaktet dustin i dag om ramkjøleren med en vifte som ahr et slitt lager og lager en rar dur.

Fikk mail tilbake at de sender en ny kjøler, og at jeg kan beholde den gamle.

Sammenlignet med flere andre nettbutikker er dustin sin kundeservice fantastisk i forhold. De er lette og få tak i, raske med og svare og lette og omgås.

Da skal jeg nok holde meg til dustin hvis dette fortsetter.

Endret av WilliamRobertsen
Lenke til kommentar

Fikk selv et dødt harddisk bur fra cheiftech, her også sender de nytt uten å få det ødelagte i retur.

Nå skal det nevnes at noen produsenter ikke krever å få produktet i retur til seg, men at butikken kaster det selv etter det har blitt sendt inn RMA med serienummer. Da går det mer på tillit mellom butikken og kunden på at produktet faktisk er defekt.

Lenke til kommentar

Mulig at jeg spurt før, men finner ikke posten min igjen. Er det mulig å avbryte/avbestille en ordre som ikke er betalt enda uten å sende e-post? Bestilte for noen minutter siden, men plutselig gikk det opp for meg at jeg hadde bestilt feil skjerm.. >_>

Mener at det er telefon eller epost som er eneste mulighet per i dag.

Lenke til kommentar

endel varer vil bilde stortsett hjelpe rimelig lite som harddisker,ram etc.

hadde nylig en rma hos corsair på en rambrikke hvor jeg på mail fikk diagnostic jeg kjørte i windows som testet brikkene så sendte raporten i retur, så utifra den konkluderte de med defekt.

ny skulle sendes omgående og gamle kunne bare kastes.

spesielt på datakomponenter er det mye søppeldeler som bare returneres for resirkulering, har merket spesielt etter finanskrisen satte inn at andelen deler som kunden nå selv bare kaster har økt betraktelig.

Lenke til kommentar

Det er slik at Dustin ikke sender ut bestillinger før betaling er mottatt, ja?

Så da kan jeg bare bestille på ny mens de får somlet seg til å avbryte den nåværende ordren? Det er ikke noe fare for å at de sender begge ordrene?

Nei, velger du betal senere, så vil orden bli liggende i 7 dager (tror jeg) før den blir slettet/sendt varsel om sletting.

Lenke til kommentar

Mulig at jeg spurt før, men finner ikke posten min igjen. Er det mulig å avbryte/avbestille en ordre som ikke er betalt enda uten å sende e-post? Bestilte for noen minutter siden, men plutselig gikk det opp for meg at jeg hadde bestilt feil skjerm.. >_>

Aldri handlet på dustin før, men burde jo være som på Komplett og de fleste andre stedet at du kan kansellere orderet så lenge pakken ikke er sendt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...