DustinHome.no Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hei. Gjorde som du sa og la inn bestilling på xbox 360`en uten å ta betaling nå. Men nå ser jeg at den har gått ytterligere ned i pris. Så lurer på hvordan jeg kan kansellere orderen og legge inn ny ? På forhånd takk. Og får dere Fifa 10 i morgen ? Så det blir sendt ut sammen med xboxen hvis jeg bestiller i morgen ? Heisann! Send meg ordrenummeret på [email protected] så skal jeg fikse litt på den . Fifa 10 ventes inn den 6. Oktober. Jeg dobbeltsjekker også med Radeon og bundlingen //Henrik Breivik Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Har ikke lest alle trådene her, så om emnet er tatt opp før beklager jeg dette. Nå er ikke spørsmålet kun ment for Dustin, mange nettbutikker gjør det samme. For å komme til saken, så gjelder det produkter som står oppført som ikke på lager. Slike ting forvirrer meg en smule. Vil det si at produktet ikke lenger er til salgs? Hva er så hensikten med å ha disse produktene oppført? Om produktet er til salgs men må bestilles fra produsent, mener jeg å si at det ville være bedre om dette ble endret til: Må bestilles fra produsent - Forventet leveringstid (... ...) enn at det blir oppført som ikke på lager. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Er vel ganske enkelt at de ikke har fått noen leveringsdato fra leverandøren. Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Har ikke lest alle trådene her, så om emnet er tatt opp før beklager jeg dette.Nå er ikke spørsmålet kun ment for Dustin, mange nettbutikker gjør det samme. For å komme til saken, så gjelder det produkter som står oppført som ikke på lager. Slike ting forvirrer meg en smule. Vil det si at produktet ikke lenger er til salgs? Hva er så hensikten med å ha disse produktene oppført? Om produktet er til salgs men må bestilles fra produsent, mener jeg å si at det ville være bedre om dette ble endret til: Må bestilles fra produsent - Forventet leveringstid (... ...) enn at det blir oppført som ikke på lager. Heisann! Produkter som står som "ikke i lager" er fortsatt til salgs, og kan fremskaffes. Det er enten produkter som man ikke selger så mye av og tar inn etter behov, eller produkter som har solgt mer enn vi bestillte og vi da venter på å få inn ny leveranse av. Om det ikke står noen forventet leveringsdato, så har ikke distibutøren datoen klar ennå. Så fort vi får en ETA, legges denne opp på siden. //Henrik Breivik Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Tror ikke du skal være sikker på det, da CD har begynt med pairing av DVB-S Er du sikker på dette? Kjenner noen som kjører Conax cam i Sony-tv'en sin og der fungerer det fint. Litt kjipt å kjøpe cam hvis den plutselig slutter å funke. Jeg vet de skulle ha begynt. 'kan ikke si med sikkerhet at dette er tilfelle. Start en tråd. Er kanskje mer erfaring å hente på MSPC.no og AVForum.no sin HTPC kat. - evt. HTPC kat. eller mediaportal tråden i dette forumet. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvis dere får inn Thermalright HR-03 Rev.A så bestiller jeg tvert. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Intel X25 SSD; levering utsatt med en måned Håper den kommer så ikke altfor lenge etter Win7, da Lenke til kommentar
zipuz Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Kjøp foregår via oppkrav eller via bankkort utstedt i Norge slik er står det også på den svenske siden, hvorfor "låser" dere kjøpet på den måten? Og hvorfor gjør dere det også med MasterCard ? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Kjøp foregår via oppkrav eller via bankkort utstedt i Norge slik er står det også på den svenske siden, hvorfor "låser" dere kjøpet på den måten? Og hvorfor gjør dere det også med MasterCard ? for å forhindre svinlere vel? Endret 1. oktober 2009 av wiak Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Kjøp foregår via oppkrav eller via bankkort utstedt i Norge slik er står det også på den svenske siden, hvorfor "låser" dere kjøpet på den måten? Og hvorfor gjør dere det også med MasterCard ? for å forhindre svinlere vel? Hei! QFT På svaret her , det har med sikkerheten å gjøre. Intel-Diskene ble utsatt ja . Jeg som tenkte skaffe 1-2 og installere Win7 over på dem i stedet for Raptor som nå. Men, den som venter på noe godt... 160GB er på lager da! 15 minutter til nå, så er det 2 døgn med NFS Shift, og Risen! God helg! (legge inn masse forespørsler og spm her i helgen, så har vi litt å ta tak i på mandagen) //Henrik B og Per Olav E Endret 2. oktober 2009 av DustinHome.no Lenke til kommentar
danielh Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Henrik/Per Olav: Har dere noen nærmere leveringsdato på art. no 5010332917 (Logitech Squeezebox Radio) Mvh Daniel H Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 @DanielH: Den er ventet inn 12.10.2009, mandag om litt over ei uke altså //Henrik B Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Da har jeg lagt min første ordere hos Dustin Home. Det ble en Trend Micro Internet Security Pro 2010. ~ Mortis Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Henrik/Per Olav: Har dere mulighet til å ta inn Thermalright HR-03 Rev.A? Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Vet dere når Popcorn Hour C200 kommer på lager? Svært hyggelig pris på denne hos dere sammenlignet med for eksempel Komplett! Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Muligens litt off topic.. Jeg bestilte en Intel X25 80GB Gen 2 den 11.08 fra amentio.. Og på fredag denne uken fikk jeg endelig disken levert fra Tech Data AB med DHL/Tollpost. Har ikke prøvd den ennå dessverre.. Over til litt mer topic.. Dustin Home ser bra ut.. Har dere noen antagelser om dere får inn Nokia Booklet 3G når den omsider kommer Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Jeg ønsker å bestille et par maskiner fra Dustin, men venter på 5850. Har dere fått noen dato på 5850? Amentio har forventet leveringstid på 1-3 dager på Gigabyte 5850. Endret 4. oktober 2009 av itspersonal Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Kva CPU er dette? Er det i7 920? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Kva CPU er dette? Er det i7 920? Det er ikke så veldig mange forskjellige core i7 2.66ghz der ute. Men det burde jo stått hvilken modell det var. I tillegg så slutter produktnummeret på 920. Endret 4. oktober 2009 av Flimzes Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Er det eg veit, men lurte på om det kunne vera 920 eller W3520, men begge desse er jo allereie i sortimentet til Dustinhome. 920 og W3520 Lurte på om det Intel hadde lansert ein ny CPU i smug som eg ikkje hadde fått med meg edit: Trudde eigentleg det var 920, men kvifor skal dei ha to av den i sortimentet sitt? Eg ser at produktnummeret høyrer til 920, men det burde likevell vore betre merka etter mitt syn Endret 4. oktober 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå