Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søren, jeg kunne tenkt meg den selv! Har 1101HA som jeg har gitt til dattern og det er denne jeg egentlig burde kjøpt, men var ikke tilgjengelig da.

Få den ned til 3500,- igjen så kjøper jeg. Dog vil jeg helst ha silver utgaven da jeg har gitt opp den blå 1101HA ift. fingermerker (umulig å gni vekk også og må vaskes bort med fuktig klut og fettløselig såpe).

Skulle dog ønske den kom i hvit. Men kjøper silver om den kommer på kampanje til 3500,- as we speak og gjerne noen kompatible 2-4GB minnebrikker også. Kjøper med 2+2GB siden den orginalt har 1+1GB.

Jeg skal på oppdrag til uka og kunne godt tenke meg å ha med denne da.

EDIT:

Om man ikke får disse forholdsvis rimlig (betalte 2900,- for min 1101HA) så blir det nok heller en 4820TG el. på meg fra de som er billigst og da lenger uttpå året.

Men slår til på denne nå til 3500,-.

Henrik:

Kjøpe nå og at jeg har den på mandag?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Heisann,

Lenovo T410i er oppe på siden nå, og på lager hos vår leverandør:

LENOVO THINKPAD T410I CI3 2.13 2GB/250 14.1" W7P

LENOVO THINKPAD T410I CI5 2.26 4GB/320 14.1" W7P

Angående hvilken vei PNL kjører, så tror jeg nok hr. Flimzes har rett, bilene som går direkte kjører E18 hele veien.

Er det mulig å få noen bilder av selve maskinen og ikke en annen modell som alle kjører med. Har snakket med flere butikker, men ingen av dem klarer å få frem bilder av den.

Lenke til kommentar

Noen som har tatt opp fraktprisen på små LCD-TVer med Dustin? Ser de tar 499kr i frakt for en 32", noe som er veldig høyt. Flere hundre prosent over komplett f. eks. Var på tur å bestille Samsungen som er på tilbud, men med den fraktprisen dropper jeg nok det.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

når jeg kjøpte tvn min på elkjøp betalte jeg vel 400 eller 500kr for leveringen som ikke var direkte imponerende.

var en stor varebil hvor tvn min var eneste esken som lå flatt baki uten noe stropping etc for og holde den fast.

tydelige merker på esken etter at esken hadde truffet veggene i bilen og sklidd rundtom.

ga klar beskjed til sjåføren om at jeg ikke tok imot den med mindre han skrev under på og bekreftet hvordan den var transportert samt så ut når motatt noe han godtok etter en telefon til sin sjef.

var litt bekymret for at den ville ha skader så ville ha det skriftlig at den var fraktet mindre pent, men den overlevde heldigvis turen.

kom også rett fra kaldlager hvor skjermen var iskald og hadde litt kondens når åpnet.

tror heller det blir dustin og forsvarlig levert på palle enn elkjøp for neste tv.

Lenke til kommentar

blir sendt forsvarlig i den form av at de klistrer en pakkelapp rett på esken og har den stående forsvarlig på sitt lager til posten henter den.

derfra i postgang derimot blir hvordan pakke mest mulig i kontainer/bilen prioritert over tvn.

Større tv'er har jeg sett komme på paller. Godt festet med bagasjebånd. Mindre tv'er 32-40" kommer ofte som vanlig pakke. Men da står den i metallbur slik alle de andre pakkene. Og det er da så bra som det som vi logisk kan forvente av posten?

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

når jeg kjøpte tvn min på elkjøp betalte jeg vel 400 eller 500kr for leveringen som ikke var direkte imponerende.

var en stor varebil hvor tvn min var eneste esken som lå flatt baki uten noe stropping etc for og holde den fast.

tydelige merker på esken etter at esken hadde truffet veggene i bilen og sklidd rundtom.

ga klar beskjed til sjåføren om at jeg ikke tok imot den med mindre han skrev under på og bekreftet hvordan den var transportert samt så ut når motatt noe han godtok etter en telefon til sin sjef.

var litt bekymret for at den ville ha skader så ville ha det skriftlig at den var fraktet mindre pent, men den overlevde heldigvis turen.

kom også rett fra kaldlager hvor skjermen var iskald og hadde litt kondens når åpnet.

tror heller det blir dustin og forsvarlig levert på palle enn elkjøp for neste tv.

Elkjøp.no har byttet fra levering på dør på tver til levering på postkontor og slike løsninger, mao tilsvarende dustinhome. Altså er det ikke et lokalt budbilfirma som kommer på døren med evt ansatte som har dårlige dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...