Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Har faktisk ikke brukt Dustin siden de sluttet med gratis porto for studenter. Har helt glemt av at butikken eksisterer og vendt tilbake til Komplett. Fint om de endelig kunne fått på plass brevsendinger slik at Dustin igjen blir et alternativ til CDON og Komplett og ikke enda en Netshop

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok at det smarteste Dustin kan gjøre er å få på plass brevsending snarest.

Jeg har selv ved flere anledninger ikke bestilt varer jeg tenkte å kjøpe hos Dustin etter at student tilbudet med fri frakt forsvant, rett og slett fordi besparelsen jeg ville hatt ved å kjøpe varen billig hos dustin blir spist opp av frakt kostnadene.

Er ikke alltid det passer seg å kjøpe flere ting på en gang dessverre.

Lenke til kommentar

Begynner å bli noen sider siden nå, så syns denne fortjener litt mer oppmerksomhet igjen smile.gif

snip

Hehe det er det her som er digg med dere på Dustin; dere oppfører dere som folk, ikke roboter.

Slik forestiller jeg meg supportavdelingen til de forskjellige nettbutikkene:

Komplett:
agent_smith_vs__neo_gif_by_jumpinsoraa-d

Netshop:
1311_view.jpg

Pixmania:
Tumbleweed_rolling.jpg

CDON:
capt4f3ec3f22b7b430c950a0383a537036dsocc

Amentio:
organizing_broom_closet_ms.jpg

Dustin:
famous-cartoon-character-bart-simpson.jp

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar

Tror nok at det smarteste Dustin kan gjøre er å få på plass brevsending snarest.

Jeg har selv ved flere anledninger ikke bestilt varer jeg tenkte å kjøpe hos Dustin etter at student tilbudet med fri frakt forsvant, rett og slett fordi besparelsen jeg ville hatt ved å kjøpe varen billig hos dustin blir spist opp av frakt kostnadene.

Er ikke alltid det passer seg å kjøpe flere ting på en gang dessverre.

Jeg har vel kjøpt alt via dustin i det siste, og selv om frakten kan spise opp prisdiffereansen, vil man uansett sitte igjen med bedre support m.m.

så lenge ikke forsendelsen blir vesentlig dyrere via dustinhome enn via andre netbutikker, ser jeg ikke helt grunnlaget for å bruke noen av de andre.

Tenker da om en pakke med kabler eller hva det enn er, koster 100 kroner i frakt + 110 i kabler, eller 130 kroner for kabler og 75 kroner i frakt.

Summen er tilnærmet lik, og da velger jeg heller dustin.

Lenke til kommentar

Tenker da om en pakke med kabler eller hva det enn er, koster 100 kroner i frakt + 110 i kabler, eller 130 kroner for kabler og 75 kroner i frakt.

Burde vel presisert at jeg i disse tilfellene ikke benytter nettbutikk, men lokale butikker som grunnet frakten konkurrerer lett på pris på småvarer.

Lenke til kommentar

Burde vel presisert at jeg i disse tilfellene ikke benytter nettbutikk, men lokale butikker som grunnet frakten konkurrerer lett på pris på småvarer.

Da forstår jeg bedre, får det raskere også, og sånt småplukk ønsker man gjerne med engang.

Lenke til kommentar

Har lenge tenkt på å kjøpe Roccat Valo tastatur, men når X nettbutikk har et veldig godt tilbud og dustin er 300kr dyrer så blir det litt drøyt for et tastatur :). Neste gang dustin, neste gang :thumbup:

Edit: Kjøper nok Q9400 + HD 5850, er så små prisforskjeller at det ikke er noe vits. Artig å få prøvd noe nytt til en forandring :p

Endret av MarB
Lenke til kommentar

woohoo! Da var 3 pakker på vei til meg! :D Oppgradering av maskin (SSD + vifter/CPU kjøler), skjerm nr 3 i EF, tilbehør til filserver + 2TB disk, HTC desire.. Må holde øynene borte fra bankkontoen fremover.. :|

Det blir nok mere dustin stasj på meg snart, venter bare på Phenom II X6 :p

@dustin dere må få inn AMD Phenom II X6 når de kommer, flere butikker har de lista nå, serlig 1055T og 1090T ;P

https://prisguiden.no/sok?pg-q=Phenom%2520II%2520X6

<- trofast kunde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...