Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så du kan betale det ene med det andre, og så det andre med det ene. Kjapt lite lån.

Hvis jeg ikke tar helt feil, så er det vanskelig å bruke kreditten i nettbank (hvor jeg betaler mitt kreditt kort). Hvis jeg overfører penger fra kredittkortet, blir det sett på som et uttak og derfor kommer renten med en gang (Har ikke prøvd, men tror det er slik det virker)

Lenke til kommentar

Dustinhome BURDE piske posten/bring til å gjøre et bedre jobb i fremtiden! Tok en svær bestilling, vekten kom på 8 kg og prisen ble også avrundet til 8000kr. Nå hr de brukt 3 hele virker dager på å komme til det lokale postkontoret. Greit nok at dutin leverer varene til rikig tid til postterminalen MEN de der borte gjør en RÆVA jobb. Bor liksom på manglerud i oslo. og hva iall verden skal de bruke en hel virkedag bare fra byen til manglerud???? FY post mann post!!!!!!

Lenke til kommentar

Dustinhome BURDE piske posten/bring til å gjøre et bedre jobb i fremtiden! Tok en svær bestilling, vekten kom på 8 kg og prisen ble også avrundet til 8000kr. Nå hr de brukt 3 hele virker dager på å komme til det lokale postkontoret. Greit nok at dutin leverer varene til rikig tid til postterminalen MEN de der borte gjør en RÆVA jobb. Bor liksom på manglerud i oslo. og hva iall verden skal de bruke en hel virkedag bare fra byen til manglerud???? FY post mann post!!!!!!

Posten kjører som regel ikke mer enn en runde ut til de forskjellige postkontorene/post i kiosk per dag, hvor de sender med pakker.

De kan ikke kjøre bort til postkontoret så fort det er noen få pakker.

~ Mortis

Lenke til kommentar

HAr et litt tilsvarende problem i Bergen. Pakken ankommer sorteringssentralen i byen før 12, men kjøres ikke ut til det lokale postkontoret før neste virkedag. Om de bare skal ha en utkjøring per dag, burde den f.. meg komme ETTER at de har fått inn pakker fra Oslo/resten av landet. Meningsløst.. Men det er jo Posten det er snakk om, tross alt - kan ikke forvente annet.

Lenke til kommentar

HAr et litt tilsvarende problem i Bergen. Pakken ankommer sorteringssentralen i byen før 12, men kjøres ikke ut til det lokale postkontoret før neste virkedag. Om de bare skal ha en utkjøring per dag, burde den f.. meg komme ETTER at de har fått inn pakker fra Oslo/resten av landet. Meningsløst.. Men det er jo Posten det er snakk om, tross alt - kan ikke forvente annet.

Tenk i gamledager da posten gikk til fots eller med hest og slede.

Skal du ha noe der og da så får du kjøpe det i en fysisk butikk!

Faktisk så imponerte posten meg for ca to pakker siden!

De klarte å få registrert pakka i Oslo for så å videresende og registrere pakka for videresending på Hamar på under fire timer!

Det har aldri skjedd før at pakka har blitt registrert og videresendt før neste dag på Hamar! Mao de klarte å spare en dag :p

EDIT: Finnes vel en sånn "ekspress over natten" pakketilbud som posten har, Dustin burde kanskje få til en deal med posten på noe slikt???

Endret av aGal
Lenke til kommentar

Når endelig Jamo-høyttalerne kom på lager og fikk en brukeranmeldelse så slutter de å selge dem? Hva er det med det?

Min erfaring er at produkter kan forsvinner ut av sortimentet, men at de kan dukke opp senere. Det skjedde i hvertfall da jeg skulle bestille TV. Dette har kanskje noe med lang/uviss leveringstid å gjøre?

Litt i relasjon til dette tenker jeg at Dustin kanskje burde begynne å operere med ca. leveringstider i stedet for systemet de har nå med enten antatt leveringsdato eller "ikke på lager". Hva med "antatt leveringstid 3-4 uker" eller noe i den duren, som jeg mener at enkelte andre nettbutikker opererer med?

Lenke til kommentar

Heisann,

Klarering på delbetaling; Oppleggingsavgift, pluss 45kr per faktura (1 faktura per mnd). Dvs 3x45 for 3 mnd, 6x45kr for 6 mnd og så videre :).

Origen AE S21T Silver er forespurt, stay tuned.

Expresslevering, jeg tar opp dette med Logistikk og Posten :)

Jamo; Der er de svarte utgått ifølge leverandøren. Disse gråimporteres, derav kan det være vanskelig å få informasjon om når og hvorfor de utgår.

Brevleveranser: Vi har et system der det går 6000-15000 pakker i vei per dag, avhengig av sesong. Pakkestørrelse bestemmes av systemet, etter utregning av volum/vekt. For brevlevering må vi da legge til en hel del informasjon i systemet, få nye leveranseavtaler med Posten, og legge om visse rutiner på lageret. Jeg hørte snakk om at det skal kjøres test av dette i sommer, uten at det er 100% spikret.

In other news: www.dustin.no er live, vårt nettsted for bedrifter! :)

//Henrik Breivik

Lenke til kommentar

Hvis dere får til brevleveranser av småvarer og ikke fakturerer dette med mer enn 30-40,- i frakt per brev så vil dere garantert merke en økning i salg. Mange vegrer seg for veldig mange kjøp fordi frakten blir for høy ift. det man skal ha.

Vanlig pris for brevsending hos andre i norge ligger fra 27-37,-. Riktignok har play.com "gratis" brevsending også til Norge, men jeg forventer ikke den slags og alt under 40,- vil være bra.

Når det gjelder innpakning bør det være stive pappkonvolutter for spill, filmer og den slags, mens kabler ol. fint kan sendes i mykere boblekonvolutter.

Det bør også være greit å sende 2-3 film/spill titler i samme brevsending/konvolutt om de er standard størrelse og ikke type Box/Extra edition. Her har man sikkert et slingringsmonn opptil en viss vekt. Dette er ikke noe must men vil garantert også føre til mer salg.

EDIT:

Jeg vil garantert kjøpe nye film/spill titler, kabler og andre småting hos dere om dette kommer på plass. Og vil tro det fører til merkbar generell økning i salg.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...