Svenni212000 Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Som man kan lese i denne tråden gjør Dustin en svært grov feil som kan få alvrolige følger for din brukerkonto både der og andre steder. Dersom du trykker på "Glemt passord"-linken, sender de deg passordet du har tastet inn i en epost, i klartekst Du stoler virkelig ikke på e-post levrandøren du? Og om det er tilfelle at det er så enkelt å komme inn på andres e-post konto, vil det ikke være noe forskjell på hvordan passordet blir sendt. Om man har tilgang til e-post kontoen, vil man få tilgang til passordet uansett hvordan det sendes. Så at det kommer i klartekst er vell egentlig ikke noe å bekymre seg over. Problemet er vell heller at mange er IAK/IBK selv når det gjelder sikkerhet. Skikkelig mehe passord og at de velger å la maskinen huske innloggingshistorikk på mer private nettsider. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Som man kan lese i denne tråden gjør Dustin en svært grov feil som kan få alvrolige følger for din brukerkonto både der og andre steder. Dersom du trykker på "Glemt passord"-linken, sender de deg passordet du har tastet inn i en epost, i klartekst Du stoler virkelig ikke på e-post levrandøren du? Og om det er tilfelle at det er så enkelt å komme inn på andres e-post konto, vil det ikke være noe forskjell på hvordan passordet blir sendt. Om man har tilgang til e-post kontoen, vil man få tilgang til passordet uansett hvordan det sendes. Så at det kommer i klartekst er vell egentlig ikke noe å bekymre seg over. Problemet er vell heller at mange er IAK/IBK selv når det gjelder sikkerhet. Skikkelig mehe passord og at de velger å la maskinen huske innloggingshistorikk på mer private nettsider. Hvilken leverandør er det egentlig du snakker om her? Du vet eposten går igjennom ganske mange flere ledd enn din egen leverandør? AtW Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Daså. Sarpsborg er jo strengt tatt ikke langt fra E6, så hadde jo vært fint for oss i Sør Øst Norge å få pakkene tidligere På tide å hente et atlas? Kanskje det ja. Er ikke veldig god i geografi Neida, E6 eller E18. Det går for det samme. Motorvei er det uansett. Jeg vil anta at de tar europa veien som går igjennom Svinesund og gjennom Halden, Fredrikstad, Sarpsborg og så Moss For meg så er virker det som den mest logisk veien. Endret 8. april 2010 av Wow 0_x Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Dustin skuffer som vanlig ikke, mottok 2 pakker idag! Perfect timing Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Daså. Sarpsborg er jo strengt tatt ikke langt fra E6, så hadde jo vært fint for oss i Sør Øst Norge å få pakkene tidligere På tide å hente et atlas? Kanskje det ja. Er ikke veldig god i geografi Neida, E6 eller E18. Det går for det samme. Motorvei er det uansett. Jeg vil anta at de tar europa veien som går igjennom Svinesund og gjennom Halden, Fredrikstad, Sarpsborg og så Moss For meg så er virker det som den mest logisk veien. Hvor hadde du tenkt at de skulle dra etter svinesund? Høres ut som en 5-6 timers omvei for meg Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Kanskje det ja. Er ikke veldig god i geografi Neida, E6 eller E18. Det går for det samme. Motorvei er det uansett. Jeg vil anta at de tar europa veien som går igjennom Svinesund og gjennom Halden, Fredrikstad, Sarpsborg og så Moss For meg så er virker det som den mest logisk veien. Strengt tatt går nå veien forbi, ikke gjennom halden og fredrikstad.. (så fremt man ikke vil ta lande/gamelveien) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Kanskje det ja. Er ikke veldig god i geografi Neida, E6 eller E18. Det går for det samme. Motorvei er det uansett. Jeg vil anta at de tar europa veien som går igjennom Svinesund og gjennom Halden, Fredrikstad, Sarpsborg og så Moss For meg så er virker det som den mest logisk veien. Strengt tatt går nå veien forbi, ikke gjennom halden og fredrikstad.. (så fremt man ikke vil ta lande/gamelveien) Nei, den går gjennom töcksfors og ørje, og så forbi askim. Ikke i nærheten av svinesund, halden, fredrikstad, sarpsborg eller moss. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Kanskje det ja. Er ikke veldig god i geografi Neida, E6 eller E18. Det går for det samme. Motorvei er det uansett. Jeg vil anta at de tar europa veien som går igjennom Svinesund og gjennom Halden, Fredrikstad, Sarpsborg og så Moss For meg så er virker det som den mest logisk veien. Strengt tatt går nå veien forbi, ikke gjennom halden og fredrikstad.. (så fremt man ikke vil ta lande/gamelveien) Nei, den går gjennom töcksfors og ørje, og så forbi askim. Ikke i nærheten av svinesund, halden, fredrikstad, sarpsborg eller moss. Spørs vel hvilken vei vi snakker om det da:P Jeg var innpå veien som gikk fra svinesund.. Spora nok av nå? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Nå var vel hele greia om veien lastebilen fra lageret i DH, som ligger i sthlm, tar. Og den kjører Fra sthlm, forbi örebro, gjennom karlskoga, forbi kristinehamn, gjennom karlstad, gjennom årjäng, töcksfors og ørje, så forbi askim, ski og vinterbro før den kjører inn i oslo. Veldig forenklet Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Gutten har orden på veiene hehe . Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Bodd i oslo, og besteforeldre i stockholm i 17 år, har blitt noen turer på den strekka Nå bor jeg jo i örebro og, og har dratt i begge retninger mange ganger, så kan mesteparten av veien utennatt Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Daså . Trodde de kjørte slik jeg nevnte, men da er jo saken grei. En omvei fra den opprinnelige ruten vil nok ta en del timer ja Endret 8. april 2010 av Wow 0_x Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Ruten du nevner går til göteborg, og videre til malmö, ser ikke helt hva de skal ned der å gjøre Men nå er det nok ferdigdiskutert håper jeg Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Heisann, Lenovo T410i er oppe på siden nå, og på lager hos vår leverandør: LENOVO THINKPAD T410I CI3 2.13 2GB/250 14.1" W7P LENOVO THINKPAD T410I CI5 2.26 4GB/320 14.1" W7P Angående hvilken vei PNL kjører, så tror jeg nok hr. Flimzes har rett, bilene som går direkte kjører E18 hele veien. http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=metallv%C3%A4gen+20+rosersberg&daddr=oslo&hl=sv&geocode=FSkRjQMd4rwQASlxZg9HHL1fRjEz2lq9kcCgcQ%3BFVw2kgMdNdyjACm9EgiZwm1BRjGaHiPTX2CSfg&mra=ls&sll=59.578851,14.337158&sspn=4.30172,14.227295&ie=UTF8&z=7 Endret 9. april 2010 av DustinHome.no Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Jeg liker entusiasmen enkelte viser her. Lol. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 mener mens vi er i siget burde vi få pnl til og ta tiden på en 2-3turer så vi får sett hvordan de ligger an vs google maps sin tid. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Hvis jeg skal gjette så tror jeg det tar 7 timer hvis det er moderat kø ved grensen (antar at de må deklarerere på grensen?) Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Ser jo nå at E18 er den beste vegen. E20 til E6 er jo ganske omvei egentlig. Nei, geografi kan jeg ikke Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 (endret) synest ddr2 settene hos dustin (og alle andre for den del) var dyre faen 769kr settet for billigste pc2-6400, hadde håpt slippe unna med rundt 600kr settet. Endret 9. april 2010 av cruzader Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Bestilte et Corsair Obsidan 800D kabinett og noe annet småstæsj fra Dustin i dag. Så i bestillingen at kalkulert frakt var på 79kr, noe jeg syns var lite for en så tung pakke. I e-post bekreftelsen så står det: Betingelser for leveranse: Kostnader for frakt belastes kunden. Vil det si at jeg må betale mer frakt når pakken kommer, i og med at den veier over 20kg? Og blir den levert på døra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå