Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

@Dustin

Er dette korrekte spesifikasjoner på laptopen dere har i kampanjen?

http://www.dustinhome.no/pd_5010374054.aspx

http://amentio.no/Avdelinger/PCogServere/PC_Bærbar/15__-_15,9_/Samsung-R580---Core-i3-330M-_-213-GHz--NP-R580-JS02SE-1023775.aspx

I følge amentio.no så leveres denne med GT 330M mens deres leveres med 310M :hmm::)

edit:

Det var visst ett siffer forskjell i produktbeskrivelsen :blush:

Endret av Xander^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

Litt sent svar igjen her, mange fakler i luften på en gang, store prosjekter på vei! :)

Angående BenQ, så har vi ca 200 igjen på lager. Ser vi ikke er billigst der, skal se hva vi kan klare å fikse. Har forresten nesten samme skjerm selv, i 24" format, med LED. Anbefales! (G2420HDBL)

Om kredittsjekk så benytter vi oss av Klarna som kredittgiver, de kan være litt strenge iblandt. Ikke sikker hvilke komplett bruker, de kansje har eget finansfirma?

Until next time, god påske!

//Henrik B

Lenke til kommentar

Hei!

Er særs nøgd med service dykkar til no(!), men i det siste syns eg prisane dykkar ikkje er like gode samanlikna med andre som tidlegare. T.d. er de nesten 400 kroner dyrare enn Elkjøp på nettet, ca 200 dyrare enn Netshop på HTC Desire. Samstundes er det ca 200 dyrare enn Amentio (ja, eg veit service ikkje kan samanliknas...) på Xperia X10 når dykk har den på kampanjeamen :cry:

Uansett så vil eg koma med nokre rosande ord:

1. Uansett (iallfall nesten) når ein sender e-post får ein svar innan 24 timar, som oftast innan eit par timar. På det mest ekstreme innan minuttar :w00t:
  2. De har fraktordningar som ingen andre kan matche ved kjøp av litt varer.
  3. Prisane er stort sett på topp

Det einaste negative eg har å seia er at diverre ikkje er noko særskilt betre enn andre nettbutikkar på "beregnet leveringstid". Venter framleis på varer bestilt 13.11.2009 :no: Sjølv om eg først skulle hatt levering før jul, så i midten av januar, så midten av mars og no er siste oppdatering midten av april. Så får me sjå kva som skjer... Det verste er at de har hatt stadfesta leveringstid, hadde ikkje hatt det hadde eg kanskje avbestilt tidlegare.

Lenke til kommentar

Hei, jeg kjøpte en laptop på dustin nå for noen dager siden, ser den er ute av sortimentet allerede..

Men jeg lurer på om dette er ett godt kjøp til 4000,-

Intel Pentium Dual core 2.2 GHz

320GB 5400RPM Harddisk

4GB DDR3 RAM

Grafikk Intel GMA 4500M opp til 1695 MB minne

15,6" 1366 x 768 16:9

Microsoft Windows 7 Home Premium, 64-bit

Hvis jeg hadde pushet inn 500,- ekstra, kunne jeg fått noe bedre da?

Jeg liker det at de noen ganger legger inn spill og div. med noen varer..

Endret av JRMN
Lenke til kommentar

Hei igjen,

Prisen på G2222HDL er satt net til 1195 nå :).

Herlig, da ble det PC og skjerm på meg :-) Har fulgt med på denne tråden siden oppstarten, og etter å ha lest alle de positive tilbakemeldingene samt gode priser ble dustinhome mitt klare førstevalg på hvor jeg ønsket å bestille fra.

Lenke til kommentar

flimzes, den var interessant, bilder?

EDIT:

Fant ja. God gammel TP kvalitet :). Men lurer på hvor god skjermen er i sollys, de har en tendens til å bli nedprioritert.

Men de ligger ann til å bli TopSeller produkter med tilhørende kampanjepriser.

Og en interessant opsjon!

Intel 80 GB Solid State Drive, Serial ATA

Som vi alle vet har Intel solide SSD produkter.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ja, man leser specliste og den blir bare mer og mer "sjokker", liksom, that... is just not... right.

For rundt 10 000 ser det ut som en helt utrolig bra maskin.

Av det jeg har sett av kommentarer så er skjermene en del bedre på denne generasjonen sammenlignet med 400, fått inntrykk av at de har sluttet med de blasseste samsung-panelene som plaget 61 og 400.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...