Theo343 Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Man kan ikke ha alt i sortimentet, spør heller pent om de kan ha det Jeg er også interessert i hodetelefonforsterkeren og vil gjerne ha mail når den kommer. Men det ser ikke ut som den støtter input fra mp3 spillere ol? Da blir jo litt av meningen borte. Ikke har den batteri heller. Så jeg ser det er en ren ekstern USB DAC sak. Hmm trenger jeg det til min netbook tro eller ikke Kunne vært interessant å se hva denne gjør for Spotify på netbooken! Jeg kjøper om den kommer på lager. Endret 20. mars 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 Vent til FiiO E7 kommer istedet Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Takk for tipset http://www.inearmatters.net/2009/07/fiio-e1-e7-from-maker-of-e5.html Endret 20. mars 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 Test av E7: http://www.anythingbutipod.com/archives/2010/03/fiio-e7-headphone-amplifierusb-dac-review.php Lenke til kommentar
Teac Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg er også interessert i hodetelefonforsterkeren og vil gjerne ha mail når den kommer. Men det ser ikke ut som den støtter input fra mp3 spillere ol? Da blir jo litt av meningen borte. Ikke har den batteri heller. Så jeg ser det er en ren ekstern USB DAC sak. Hmm trenger jeg det til min netbook tro eller ikke Kunne vært interessant å se hva denne gjør for Spotify på netbooken! Jeg kjøper om den kommer på lager. Hva er det du er ute etter egentlig? Nuforcen er jo en kombinert hodetelefonforsterker og DAC. Den kombinerer to ting. Jeg har tenkt å bruke den til å koble til anlegget mitt. I tillegg kobler jeg til hodetelefonene. Jeg sliter med elektronisk støy fra pcen og det er det jeg håper denne elektroniske overgangen skal fjerne. I tillegg kommer ekstra kraft til hodetelefonene som en bonus. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Hva jeg er ute etter egentlig? Trodde det var ganske så klart utfra hva jeg skriver. En portabel hodetelefonforsterker med en god DAC. Det er vel også det vanligste produktet folk kjøper ift. slikt. Disse har dog pleid å være dyre og lite tilgjengelige i Norge og ligger rundt 1000,- lappen for kjøp fra utlandet. Derfor virker E7 veldig interessant, men gjenstår å se prisen. Hadde også vært kjekt om den kan ta strøm fra USB i tillegg når man bruker den til laptop. Endret 20. mars 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 Var ikke ment som noe frekt spørsmål. Det kunne vært flere scenarioer. Det kunne for eksempel vært at du er ute etter mer trøkk fra laptopen. Eller du egentlig var ute etter DAC, slik som meg. Det produktet Captain Ødegaard linket til oppfattet jeg som en sak som skal forbedre lyden på iPoder og mp3 spillere. Mulig mitt spørsmål var helt på jordet. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Neida Jeg er vel ute etter produktet du også nevner, men med muligheten for batteri i tillegg til strøm via usb slik at den også kan brukes på mindre avspillingsenheter som ikke kan gi strøm via USB, hvor denne enheten også tilbyr at input kan komme fra annet en USB Det jeg vil oppnå med en slik en med DAC er bedre lyd + bedre mulighet for å bedre drive noe mer krevende øretelefoner (dog ikke digre stueklokker) osv. Jeg vil jo også tro at produktet du nevner, hvor den også blir et USB lydkort for en PC, har kraftige lydforbedringsegenskaper siden den totalt omgår lydkretsene i PCen og har en god DAC. Så disse produktene glir over i hverandre men tilbyr forskjellige muligheter. Endret 20. mars 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 Var ikke ment som noe frekt spørsmål. Det kunne vært flere scenarioer. Det kunne for eksempel vært at du er ute etter mer trøkk fra laptopen. Eller du egentlig var ute etter DAC, slik som meg. Det produktet Captain Ødegaard linket til oppfattet jeg som en sak som skal forbedre lyden på iPoder og mp3 spillere. Mulig mitt spørsmål var helt på jordet. Hodetelefonforsterker er hodetelefonforsterker uansett om du bruker den på laptop eller MP3 spiller. E7 har dessuten innebygd DAC, så den gjør det samme og mer som nuforcen Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 Og man sparer i følge Prisguide 2000 kroner på å bestille en OPTOMA HD200X projektor hos andre enn Dustin. Dere må gjøre noe med den prisen før jeg skal handle. Sjå over kampanje oss dustin. OPTOMA HD200X PROJEKTOR FULL-HD + BJURAB DUK Joda, men fremdeles 1000,- for mye og da med en duk jeg ikke trenger. Er det en stor kaffeduk tro? Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 22. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Siden dere allerede har fått inn JBL produkter, er det mulig at dere tar inn JBL ES80 høyttalersettet? Edit: Ser at JBL høyttalere fra hele sortimentet er på plass i den svenske nettbutikken. Regner med at de da kommer i den norske om ikke så lenge. Hvis det er tilfellet, så er det flott. Kan forresten kommentere at det virker som om prisene på ES 20 og ES 10 er byttet om: JBL ES 10: http://www.dustinhome.se/pd_5010383915.aspx - 2500 JBL ES 20: http://www.dustinhome.se/pd_5010383916.aspx - 1995 JBL ES 30: http://www.dustinhome.se/pd_5010383917.aspx - 2695 Endret 23. mars 2010 av pro_odeh Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 Bestillte meg VGA Kabel til XBoxen i går rundt klokken 23, skjedde ettellerannet som gjorde att jeg fikk registrert to ordrer. Sendte mail i går kveld, fikk svar i dag i halv 9 tiden, der de sa att den ene var slettet. Litt senere fikk jeg Epost om att den ene var sendt. Storfornøyd så langt. Lenke til kommentar
bokk Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 Noen som vet hvor lang tid Klarna bruker på å foreta kredittsjekk? (Haster litt med en vare, men siden jeg ikke har kredittkort, må jeg bruke faktura.) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Jeg fikk denne med en gang (par sekunder): Din søknad om kreditt eller delbetaling kan ikke bevilges. Jeg som trenger deler til TG, og ikke har fått VISA-kortet mitt enda.. *tusle til Komplett* Endret 24. mars 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg fikk denne med en gang (par sekunder): Din søknad om kreditt eller delbetaling kan ikke bevilges. Jeg som trenger deler til TG, og ikke har fått VISA-kortet mitt enda.. *tusle til Komplett* HAHA! Hva har du gjort for å fortjene dette da Wheel? Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Må si meg enig her, jeg fikk avslag på dustin men godkjent kreditt hos komplett her før jul. Da ble det kjøp hos komplett. Trengte en PSU før lønninga kom. Men rart det er så forskjellige på de! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Hvis klarna bruker et selskap du har betalings anmerkninger hos, så vil du få problemer med å få godkjent søknaden. Men hvorfor ikke bare få seg et kreditt kort? Tar ikke mange sekundene å bestille og er gøy som bare pokker og kan bruker over alt! Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg har aldri hatt en eneste betalingsnarmerking. Har faktisk aldri fått en purring på en regning en gang. Økonomien min er solid og jeg har god kontroll på den. Kreditt har aldri vært noe problem å få, bortsett fra hos dustin. Selvfølgelig kunne jeg ha skaffet meg ett Mastercard, men når Dustin sier de har en så bra kreditt ordning som de har (0% rente på ett gitt beløp over 6 mnd) så ser jeg ingen grunn til å betale med Mastercard. Nå lånte jeg penger av komplett.no i hele 20 dager før jeg betalte de tilbake så... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Hvis klarna bruker et selskap du har betalings anmerkninger hos, så vil du få problemer med å få godkjent søknaden. Men hvorfor ikke bare få seg et kreditt kort? Tar ikke mange sekundene å bestille og er gøy som bare pokker og kan bruker over alt! Jeg fylte den 20., kan ligge der. Visa er i bestilling, men jeg må ha det ASAP ZULU Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Noen som vet hvor lang tid Klarna bruker på å foreta kredittsjekk? (Haster litt med en vare, men siden jeg ikke har kredittkort, må jeg bruke faktura.) Må si meg enig her, jeg fikk avslag på dustin men godkjent kreditt hos komplett her før jul. Da ble det kjøp hos komplett. Trengte en PSU før lønninga kom. Men rart det er så forskjellige på de! De er ganske så raske, men jeg opplevde at de også er veldig punktlige på inkassovarsel, men det var min sløvhet som var treg med å betale . (mye jobbing siste måned og både utstyr og fakturaer har stått i pappesker en stund) Slik sett "misligholdt" jeg utilsiktet den tillit kreditt krever, men jeg fikk nå betalt før neste forfall. Men jeg opplever Dustin som meget kundevennlig også på finansiering. I det hele har jeg ikke hatt noe nevneverdig å utsette på DustinHome så langt og de ting jeg har nevnt har dreid seg om småting, missforståelser fra mitt ståsted eller flisespikking fra min side (mye vil ha mer). Etter å ha fulgt DustinHome siden oppstarten i det norske markedet tror jeg nok de kan bli en farlig konkurrent også for komplett.no selv om jeg tror de først og fremst vil ta markedsanndeler fra de andre "sitene" som ps, amentio, mpx, netshop, multicom osv. (klar over at noen er eid av Komplett). Så det er nok en "skummel" eller "skjerpende" leverandør for mange aktører i Norge. Endret 24. mars 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå