ApolloC Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Ser det har skjedd en del siden sist jeg var innom tråden. Har handlet tre ganger for til sammen rundt 18k hos Dustin, og har så langt ikke noe negativt å si verken om leveringstid, priser eller responstid ved henvendelser. Klart det er kjedelig å få en mail om at fraktrabatten er fjernet, særlig ettersom gratis frakt egner seg ypperlig til spill - som Dustin for øvrig har meget konkurransedyktige priser på. Nå som jeg har fått meg en PS3 håper jeg derfor at dere greier å få på plass en brevpost-ordning for varer som går rett opp i en konvolutt, Dustinhome. Men alt i alt: Endret 9. mars 2010 av ApolloC Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Spill får du jo fraktfritt hos Play anyways. Lenke til kommentar
Sensiro Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Blei litt sjokkert over den fantastiske kundeservicen Dustinhome.no har! (rørt) Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Min gjetning rundt Asus UL30xx er at de utbedrer feil på modellen. Hvilken feil? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Feil er vel feil å si egentlig. Svakheter/problemer. Det er nevnt mange rare og gjentagende problemer i Asus UL tråden her i forumet, som at skjermfestet knekker for flere brukere osv. Jeg tipper at Asus generelt har fått en del tilbakemeldinger på mange av problemene du også kan lese om der, og at de ubedrer disse. Man kan jo håpe. Om det er tilfelle at disse kjente problemene blir utbedret vil også jeg kjøpe en Asus UL30VT. Jeg satt den høyt på innkjøpslista inntil jeg brukte en halvtime på å bla igjennom den tråden. Når og om det blir utbedret vil jeg også kjøpe den fra Dustin. Endret 10. mars 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Feil er vel feil å si egentlig. Svakheter/problemer. Det er nevnt mange rare og gjentagende problemer i Asus UL tråden her i forumet, som at skjermfestet knekker for flere brukere osv. Jeg tipper at Asus generelt har fått en del tilbakemeldinger på mange av problemene du også kan lese om der, og at de ubedrer disse. Man kan jo håpe. Om det er tilfelle at disse kjente problemene blir utbedret vil også jeg kjøpe en Asus UL30VT. Jeg satt den høyt på innkjøpslista inntil jeg brukte en halvtime på å bla igjennom den tråden. Når og om det blir utbedret vil jeg også kjøpe den fra Dustin. Kjenner personlig flere som har kjøpt UL30A og som ikke har hatt noe som helst problem med den. Tror ikke UL30VT er så veldig forskjellig, eneste forskjellen er vel at den har et GeForce-kort i tillegg til det integrerte, slik at man kan bytte mellom dem for å spare strøm. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 Må bare si at jeg er veldig fornøyd med Dustinhome etter at min andre handel hos dem! Hadde bestilt et par- tre ting fra dem på tirsdag, men kunne ikke betale før torsdag pga. lønn. Så jeg betalte kl. 16.00 ca. og pakken var registrert sendt 16.58. Snakk om fart Glimrende, kan ikke vente på nye pcen min ! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg kjøpte en billig ruter fra Dustin som døde helt spontant etter et par dagers bruk. Jeg sendte en mail der jeg forklarte problemet og fortalte at jeg hadde kastet den originale embalasjen. Jeg fikk en hyggelig mail kort tid etterpå med beskjed om at jeg skulle få tilsendt en ny ruter og at jeg bare kunne kassere den ødelagte. Dette er hva jeg kaller service! At jeg kommer til å fortsette å handle hos Dustin er ihvertfall sikkert, slik service har jeg ikke sett maken til siden Netshop.no i sine glansdager. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2010 Får bare håpe at de holder det gående bedre enn netshop gjorde Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2010 Får bare håpe at de holder det gående bedre enn netshop gjorde Det blir nok en utfordring å klare å opprettholde samme standard på kundeservicen etterhvert som de vokser seg større, både Netshop og Komplett har utvilsomt tapt mye på å bli så store som de har blitt. Det skal utvilsomt bli spennende å følge Dustin i årene fremover. Enn så lenge lover det jo veldig godt. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2010 Men Netshop har jo tapt seg noe helt ekstremt, Komplett har tross alt rimelig greie rutiner, og selv om de er litt strenge til tider, så går det meste bra, Netshop syns jeg utnytter en hver sjanse til å være vrange hvis produkter derfra går i stykker. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 15. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Bare meg eller tar det veldig lang tid å få passord og brukernavn på mail fra dustin pga at jeg har glemt pw? Venta en halvtime nå zzz... EDIT: Var vist bare det at jeg måtte skifte nettleser, så kom mail med en gang Endret 15. mars 2010 av aGal Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 Heisann! Long time no write Førs litt awesome news, vi har fått tak i Seasonic 650 og 750! Seasonic X650 Seasonic X750 Leveransetiden ser ut til å være 1-2 uker. Videre gleder det meg å høre at vår Kundeservice slår an. Vi skal fortsette på det nivået vi har, og ser man på utviklingen så har kundeservicen blitt bedre siden starten, da mange rutiner etc er på plass nå. Vi fikk også en ny ansatt igår! Ha en flott dag videre! /HB Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) 2000kr O.O Er det virkelig riktig pris? Skal begge virkelig koste 1977kr? Endret 16. mars 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 fordi esken er av rent gull. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 Det er nok feil, de har en mye lavere pris på svenske siden, men fortsatt veldig dyrt. Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 Hei igjen, Det var litt stiv pris kansje, du sier noe der. Har rettet opp i det nå, og satt litt mer humane priser. Det oppdateres på siden forholdsvis kjapt! Beklager blingsen! /HB Lenke til kommentar
Teac Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 Gratulerer med ny ansatt. Veldig bra dere får inn Seasonic. Det er kvalitets PSUer. Få andre som lager så bra. Når norske nettbutikker flest faser ut dette merket så tar dere det inn, bra ;-) Hadde det vært opp til meg så hadde jeg byttet ut ACE med Enermax.. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 For en service. Fikk feil på det jeg besilte fra dere, og dere sendte ny ut med en gang. Den defekte kunne jeg bare kaste Fantastisk. Kommer alltid til å handle fra dere, uansett om prisen er litt høyere enn andre. Eneste bryet til meg nå er og gå til post kontoret når pakken kommer. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) første butikken jeg har opplevd når kontaktet om spesifikke varer som ikke er på lager få i svar at de ikke vet når det kommer på lager. større varebeholdning samt faktisk vite når varene de fører kommer på lager så kunne jeg også altid handlet derfra men de gangene jeg har kunnet bestille derfra har det vært grei service og leveringstid. rma saken jeg hadde var også veldig raskt unnagjort med erstatning sendt ca omgående istedenfor ukesvis med venting som f.eks hos komplett. Endret 17. mars 2010 av cruzader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå