stonebro Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Spennende med stor, ny nettbutikk på HW-fronten. Ros for oversiktlige nettsider og en litt annen profileringsform enn vi er vant med fra andre nettbutikker. En liten request: Kjølere for bærbare PCer, helst Zalman sine. Snakker da om platekjølerne med vifter du legger under maskinen og gjerne kobler til via USB o.l. Og en ting til: USB Wifi-adapter til Wii. Sånn som du bare plugger inn i PCen, sørger for at den er koblet til nettet, og så kommuniserer Wii med internett via adapteret. Endret 30. september 2009 av stonebro Lenke til kommentar
tes Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg kjøpte en skjerm fra Dustin; Dell 2209WA La inn bestilling, fikk ordrebekreftelse, fikk ny epost med beskjed om at varen var på vei etter en time. Raskt! Håper de kan fortsette sånn. Skjermen er forøvrig helt rå. Jeg er hobbyfotograf. IPS panel til rett over 2k Det er bra det. Navigeringen i butikken er landets beste. De har utrolig mye forskjellig. Er allikevel enkelt å finne frem Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Dustin Home mot resten http://www.dinside.no/823661/dustin-home-mot-resten Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Bestillte et grafikkort herfra.. Flott butikk, litt treig leveranse, men når den kommer fra sverige så. Lenke til kommentar
saccosekk Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Skjermen er forøvrig helt rå. Jeg er hobbyfotograf.IPS panel til rett over 2k Det er bra det. Gled deg, det er en helt herlig skjerm. Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Yes, he is posting from home sometimes, klarte ikke la være Enermax og DFI skal vi sjekke opp i. Vannkjøling, ja. Noen spesielle merker? MVH Henrik Breivik oi oi, vannkjøling ja. TFC XChanger radiatorene er fantastiske. Laing DDC pumper, D-Tek og Heatkiller blokker Kanskje det popper opp noen Zune HD'r på nettsiden etterhvert også da? hehe. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 @Dustinhome Noen formening om Dilog CA-modulene dere har fungerer på Canal Digitals kabelnett? Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 @DustinHome Ser ut til at pakkesporingslenkene i oversikten over ordrene ikke stemmer. Jeg venter på to kolli. Teksten på lenkene er nok riktig, men begge lenkene peker til samme forsendelse. Denne er heller ikke min. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Slenger inn et spm. jeg og; "Lagerstatus 1-3 dager" -er det å anse som bekreftet/sikkert? Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 @Brukernavnerkjipt: Det som vises i pakkesporingen er sikkert ett stort antall kolli? Det finnes en bug i systemet, som gjør at forsendelser med flere enn 1 kolli kobles til samme forsendelses-ID, den skal være fikset innen kun kort tid. Frem til da kan du også spore pakken på www.posten.no . Lagerstatus 1-3 dager er å anse som bekreftet ja. Angående Laptopkjøler, så får vi inn noen nyheter fra flere leverandører nå, en hel liste å gå igjennom, deriblandt finnes det nok slike kjøleløsninger. //HB Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) @DustinhomeNoen formening om Dilog CA-modulene dere har fungerer på Canal Digitals kabelnett? Heisann Har fått tilbakemelding fra produktavdelingen om at denne skal fungere mot Canal Digitals nett. Mvh Per Olav Eidsvoll Edit: Skriveleif Endret 30. september 2009 av DustinHome.no Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Tror ikke du skal være sikker på det, da CD har begynt med pairing av DVB-S Lenke til kommentar
wiak Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Tror ikke du skal være sikker på det, da CD har begynt med pairing av DVB-S najs nick du har dude, vis de har begynt med pairing er duuh dårlig gjort! er fornøyd med dustinhome jeg fikk varene godt pakket inn og alt Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 @Brukernavnerkjipt:Det som vises i pakkesporingen er sikkert ett stort antall kolli? Det finnes en bug i systemet, som gjør at forsendelser med flere enn 1 kolli kobles til samme forsendelses-ID, den skal være fikset innen kun kort tid. Frem til da kan du også spore pakken på www.posten.no . Takk for svaret. Etter hvert fant jeg de to pakkene jeg venter på blandt en hel del andre kolli i en lang liste som kom opp via lenken. Litt klipp-og-lim med url og kollinr gjorde også susen så det var ikke noe stort problem. Ser imildertid litt proffere ut om det fungerer Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 På grunn av god service her på forumet har jeg nå lagt min første ordre til Dustinhome.no Venter da i spenning på mitt Sapphire Radeon HD 5870 PS! Hos Komplett så følger det med "Dirt 2". Det har samme varenummer hos dere, men står ingenting om bundle. Blir det "Dirt 2" på meg også? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Veldig bra service her på forumet, det synes jeg er bra Lenke til kommentar
Bendelormen Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hei. Gjorde som du sa og la inn bestilling på xbox 360`en uten å ta betaling nå. Men nå ser jeg at den har gått ytterligere ned i pris. Så lurer på hvordan jeg kan kansellere orderen og legge inn ny ? På forhånd takk. Og får dere Fifa 10 i morgen ? Så det blir sendt ut sammen med xboxen hvis jeg bestiller i morgen ? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 På grunn av god service her på forumet har jeg nå lagt min første ordre til Dustinhome.no Venter da i spenning på mitt Sapphire Radeon HD 5870 PS! Hos Komplett så følger det med "Dirt 2". Det har samme varenummer hos dere, men står ingenting om bundle. Blir det "Dirt 2" på meg også? sjekk sapphire sin hjemme side og ja det følger med Dirt 2 på begge Radeon HD 5800 korta fra sapphire og en liten overraskelse Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Tror ikke du skal være sikker på det, da CD har begynt med pairing av DVB-S Er du sikker på dette? Kjenner noen som kjører Conax cam i Sony-tv'en sin og der fungerer det fint. Litt kjipt å kjøpe cam hvis den plutselig slutter å funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå