Theo343 Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Her aner jeg et noe snevert bilde av hva som utgjør fremtidige inntektskilder samt mennesker generelt. Du lever heller ikke av 3000,- måneden, om du står for det du har sagt frem til nå, det kommer ganske klart frem. Her dreier det seg heller om å si hva som passer i de ulike sammenhengene. Men la oss ta den diskusjonen i en annen tråd, den hører ikke hjemme her. Endret 7. mars 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Her aner jeg et noe snevert bilde av hva som utgjør fremtidige inntektskilder. Men la oss ta den diskusjonen i en annen tråd, den hører ikke hjemme her. Samfunnet er langt mer tjent med par enn alenemødre, par får mange av de samme godene som enkeltforeldre får, nettopp fordi det skal være mer attraktivt. Kanskje jeg har et for kynisk forhold til dette her som har sett folk utnytte barnetrygd for å gjøre det lettere for seg selv med å slippe jobbing, men vi kan diskutere videre i den nye tråden her Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Egen tråd om denne diskusjonen skal fortsette. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Ellers kan du jo se hvordan du klarer deg med en "studentlønn" uten stipend, dvs ca 50 000 fordelt på 10 måneder. Du kan jo prøve en periode, og sette overskuddet i banken. AtW Jeg trenger ikke prøve, jeg har gjort det i flere år Lenke til kommentar
lazt Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg skjønner egentlig ikke greia med diskusjonen? Det burde ikke være studentrabatter fordi da har enkelte mulighet til å få varen billigere enn deg? Siden du sier at skjermen ikke er for studenter, pga økonomi. Se på det annerledes da... Studentrabatter er til for at studentene nettopp skal ha råd til slike produkter. Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Ahh! Dustin er tom for Asus UL30VT !!!:/ Når jeg endelig har bestemt meg for bærbar.. da er de tom Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 God morgen, Takker til 2 stk for helgens store avsporing, forfriskende lesning. Studentrabatten er som en nevnte, et "makstak" på marginen (vår fortjeneste). Varer med høy margin blir billigere, varer med lav margin blik ikke billigere. Dell's U2711 ligger nå på 7249 vanlig pris hos oss. Finner den ikke på Dells hjemmesider, men går nok å få den over telefon fra dem, da til en "noe" høyere pris. Sammenligner man Sverige (Dell har lavere margin i sverige pga større konkurranse), så koster den 8743 hos Dustin, og 10299 hos Dell. Jeg ser ikke helt den at vi skulle selge denne skjermen for dyrt. (Heller ikke andre Dell-skjermer). /HB Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 fikk svar på mailen min til dustin nå ikke kunne vesken jeg ville ha skaffes og ikke kunne han/de si noe dato på når CM scout var på lager igjen Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Ahh! Dustin er tom for Asus UL30VT !!!:/ Når jeg endelig har bestemt meg for bærbar.. da er de tom Bestilte en UL30VT for 3 uker siden jeg og har enda ikke fått den. Får håpe den kommer inn på lager på snart, ser for meg at det er mange som venter på den. Tidligere i tråden ble det antydet at lagermangelen var grunnet produksjonsstopp hos Asus. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Urk, tenkte jeg skulle forhåndsbestille meg en HTC Desire og vil som vanlig bruke DH. Men når prisdifferanse er 500 kroner er den litt tung å svelge.... http://www.dustinhome.no/pd_5010382590.aspx http://www.elprice.no/tele/mobil-htc/htc-desire-99hkz013-00 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 fikk svar på mailen min til dustin nå ikke kunne vesken jeg ville ha skaffes og ikke kunne han/de si noe dato på når CM scout var på lager igjen Jeg priser Dustin for å i det heletatt svare på de henvendelsene. Siste tre gangene jeg har sendt mail til Netshop har jeg ikke hørt et ord. Handler hos Dustin når de har produktene jeg trenger - selv om det koster noen kroner ekstra. Studentrabatten er en veldig god ordning, som de andre store butikkene ikke tilbyr. Derfor syns jeg det blir sinnsykt sutrete å klage over at de snevrer tilbudet inn en gang iblandt. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Dustin er glimrende til å svare og jeg har ikke opplevd maken på service siden til nå. Endret 8. mars 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Ahh! Dustin er tom for Asus UL30VT !!!:/ Når jeg endelig har bestemt meg for bærbar.. da er de tom Bestilte en UL30VT for 3 uker siden jeg og har enda ikke fått den. Får håpe den kommer inn på lager på snart, ser for meg at det er mange som venter på den. Tidligere i tråden ble det antydet at lagermangelen var grunnet produksjonsstopp hos Asus. Tror kanskje jeg heller går for UL80VT nå jeg.. Hvis jeg må vente like lenge på dem. Litt behagelig med litt større skjerm nå som jeg skriver bacheloroppgaven min. Er vel akkurat samme pc'en bare litt større skjerm og mål ellers. Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Heisann, Ang Asus UL30VT, vi har ikke noe ny info der, annet enn at Asus har eller har hatt produksjonsstopp. UL30A er fremdeles på lager, i prinsipp samme maskin uten Nvidia-grafikk. (Lengre batteritid) Angående produktforespørsler, så sjekker vi alltid med produktansvarlige for den gruppen, og får enten ja eller nei. Noen ganger kan det ta tid å få svar fra dem (Lang responstid hos distributør), men vi svarer alltid (noen ganger et partre dager seinere). OG: Til den som mailet og spurte om AKG InEar Blue - Mailene bouncer bare når jeg forsøker å svare (@uit.no). De skal i alle fall komme 17.03.2010. Mvh Henrik Breivik Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Hvorfor fjernet dere Logitech Harmony 525 fra sortimentet? Neste modell er jo dobbelt så dyr (og overkill). Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Heisann, Harmony 525 er utgått fra logitechs produksjon og sortiment. /HB Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Hm, daså. Burde jeg vel ha tenkt meg. Får se om jeg skal forte meg å kjøpe den før den fordvinner på lager andre steder og. Jeg ser ikke helt vitsen med 2-300kr ekstra for fargeskjermen på 700-modellen. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Kommer vel flere nye modeller nå som er billige? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Min gjetning rundt Asus UL30xx er at de utbedrer feil på modellen. Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg vil bare rose Dustin. Kjøpte en komplett pc som jeg bygget selv, men hovedkortet og vannkjølingen funket ikke optimalt. Ringte Dustin og de sendte nytt utstyr fort som fy. Ikke noe tull med produsenter. Alt skjedde gjennom Dustin. Dette syntes jeg er meget bra og vil sikre at jeg handler der i fremtiden. Kunderservice var også meget hyggelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå