Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen,

Mener jeg så ønske om Chenbro tidligere i tråden, her er de:

http://www.dustinhome.no/pd_5010382771.aspx

http://www.dustinhome.no/pd_5010382773.aspx

//HB

Har dere mulighet skaffe miniSAS verson av http://www.dustinhome.no/pd_5010382773.aspx ?

Blir så mere ryddig. Og Fleste Raid kontrolere kommer med minSAS tilkobling.

Hm lurer om kassa kommer med braket for vanlig psu :p

Theo343:

http://www.chenbro.eu/corporatesite/products_detail.php?sku=38

Endret av Agrophel
Lenke til kommentar

La inn min første ordre hos dustin på mandag (DELL U2711) og har enda ikke mottat den. LANG leveringstid gitt, greit nok at det er fra sverige, men hadde ikke ventet en ukes leveringstid. Pakker fra komplett.no tar en dag, noen ganger to dager.

Mulig komplett har bedre avtale med posten enn det dustin har, uannsett så kommer jeg ikke til å bruke dustin til annet enn varer som ikke andre butikker har grunnet leveringstid.

Fikk aldri skjermen min, så ba Dustin sjekke med posten. Fikk svar at den skulle være på postkontoret, etter mye leting fant de den. Grunnen til forsinkelse: Lagerarbeiderene hos Dustin hadde ikke fjernet den gamle merkelappen/strekkoden (adressert til Dustin home) slik at sorteringsanleggene hos posten feilsorterte pakken. Å fjerne gamle strekkoder i dagens automatiserte verden er alfa og omega for folk som jobber på lager hos avsender/pakkemottak hos transportører.

Totalkarakter:

3/6.

+Har varer som andre ikke har

+Pris

+Kjapt svar på mail

-Logistikk.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Blir vell litt feil å dømme en nettbutikk etter kun en ordre? Har selv kjøpt for rundt 20 000,- i en del ordre nå og ikke fått en eneste feil. Ting går virkelig kjapt. Det tar som oftest en dag lengre tid enn hos Komplett, men det må en forvente ettersom det sendes fra Sverige. Det jeg bestiller på mandagen har jeg på onsdagen, og det er akseptabelt. Har ikke vært borti kundeservice enda fordi jeg ikke har hatt behov for det. Jeg kommer bare til å handle fra Dustin fremover. Det at de har fri frakt spiller en veldig viktig faktor for meg. Har blitt endel spontankjøp.

Lenke til kommentar

Det blir vel hans førsteinntrykk, og det er menneskelig å feile og de gjør det jo rett som oftest så det går vel under "en glipp" :).

Jeg anbefaler stadig DustinHome til folk jeg snakker med, senest i dag. Så jeg håper ikke jeg får strek i regninga der hehe.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Posten kan jo finne på å scanne feil strekkode uansett. Særlig utenlandsforsendelser har en tendens til å ha i hvert fall to strekkoder (uten at jeg noen gang helt hat skjønt hvorfor), og det ender rett som det er med at de både må snu og vende på hentelappen, og så lete litt i hyllene. Ellers synes jeg en glipp som det der er litt lite å dømme på - det kan fort skje, og det kan skje hvor som helst. Men et er jo det du har og dømme etter, så det er klart det trekker ned inntrykket for deg.

Lenke til kommentar

Har opplevd mye tull med Posten. Sist jeg bestilte fra Dustin så ble det sendt fra Sverige på mandagen i to kollier. Fikk hentemelding på den ene kollien på onsdagen, men neida den andre var ikke kommet. Gikk ned dagen etterpå. Fortsatt ikke der. Gikk ned på fredagen igjen og var passe småsur. Da var den kommet og hadde ligget der siden tirsdagen :no:

Endret av Teac
Lenke til kommentar

sender stortsett 5+ pakker dagen til verksted hvor det står gamle postlapper på, opplever ofte at selvom jeg setter et stort kryss over gamle postlapper med sprittusj scanner de fortsatt en gammel og sender pakken feil :(

Ja, er ikke alltid disse datamaskinene skjønner disse kryssene. Beste er å ta bort alle gamle lapper. På brev derimot kan det holde med ett kryss over gammel adresse, da disse behandles av mennesker. Er i allefall slik jeg har forstått det.

Lenke til kommentar

sender stortsett 5+ pakker dagen til verksted hvor det står gamle postlapper på, opplever ofte at selvom jeg setter et stort kryss over gamle postlapper med sprittusj scanner de fortsatt en gammel og sender pakken feil :(

Ja, er ikke alltid disse datamaskinene skjønner disse kryssene. Beste er å ta bort alle gamle lapper. På brev derimot kan det holde med ett kryss over gammel adresse, da disse behandles av mennesker. Er i allefall slik jeg har forstått det.

Står et par stakkarer med håndscannere og går over de, som burde forstå store kryss med 1cm's sprittusj.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...