wiak Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 Det er langt ifra et engangstilfelle. Jeg brukte både pannordic og posten sin sporing på Hodetelefonene jeg bestilte, ingen av dem sa at pakken var lengre komemt enn oslo. Men jeg hadde fortsatt fått pakkelapp, og hentet de ut samme kveld. Jeg trodde alt måtte registreres inn og ut hos posten også, men mulig det er noe treghet i systemet. ja kan være et forsikelse der, alle som driv med pcer vet at noe kan gå treng og kan gå ned ;9 Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Heisann, Den siste uken har det vært litt problemer med transporten Stockholm-Oslo, mye på grunn av rådende vær. Det at sporingen ikke alltid oppdateres på PNL er slikt som skjer (Etter at posten tar over sender de oppdateringer til PNL's system), men man kan alltid søke på Posten.no med det kollinummeret man får i mailen fra oss! Mvh HenrikB Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Slike meldinger gjør at en får økt tillit til firmaet, og lettere kan godta forsinkelser Hva med en blogg der dere publiserer slike aktuelle hendelser, nye produkter, konkurranser etc? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 eller enda enklere: twitter Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Heisann, Eller Facebook? Finnes der under Dustin Home NO. Skal få frem litt mer info der på hva som skjer til en hver tid. Nå er det værste været over, men ligger mye snø over alt. Sverige er jo i "kaos" og det er "Katastrof". Bare idag har SL (Stockholms Lokaltrafik - som NSB/Sporveiene - som styrer all lokaltrafikk i Sthlm) bedt folket holde seg hjemme fra jobb eller jobbe hjemme, fordi det er snøkaos og det nesten ikke går tog eller buss... -10 grader og skinnende sol, orntli vakkert! Flott å være norsk og knise litt av litt snø og den totale panikk. Men, nok avsporing(høhø), jeg skal bringe videre dette med Twitter. //HenrikB Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 For all del. Gjerne kvittre her også. Jeg tror aldri jeg har vært på Twitter, og om jeg har vært der var det ikke en minneverdig opplevelse.. Er litt lei av at alle på død og liv skal bruke Twitter til å spre budskap. For meg blir det som om folk skriver det i duggen på badespeilet etter de har dusjet; noe kun spesielt interesserte får med seg. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Må bare få fortelle om en kjempe service Dustinhome gjorde for meg i dag. Har en 1TB disk jeg innstallerte på pc'en for få uker siden som nå rapporter at den er på tur å stryke med. Kommer opp SMART meldinger både i bios og i windows. I tillegg merker jeg at den av å til sliter med ytelsen. Uansett, sendte mail til dustinhome å spurte hva jeg skulle gjøre med disken. Regnet med å måtte sende i retur, for så å vente i 2 uker på ny. Men hva så jeg på mailen noen timer senere, joda de har sendt ny. Og den gamle kunne jeg bare kaste. Utrolig digg følelse at man blir så godt tatt vare på. Men om noen prøver å utnytte den gode service med å lyge på seg reklamasjoner så kommer jeg personlig til å sende den russiske mafian etter dem. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Hvilken modell var disken? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg tror en blogg hadde vært det beste, hvor litt av nyeste innlegg kunne vises på dustinhome.no. Facebook, twitter eller forum blir bare for spesielt invidde. Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 @Urgelol: Jeg skal frembringe det til Per Olav (Han som stort sett har hånd om KS). Tusen takk for vakker tilbakemelding! PS: Vi har kontroll på kundehistorikken @Cecolon: Jeg skal lufte det med markedsavdelingen! . Men Twitter kunne jo faktisk fungert veldig greit til små korte driftsmeldinger etc. Ha en flott kveld! //HenrikB Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Twitter er topp for statusmeldinger fra Dustin. Også evt. "nye produkter" og den slags. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Twitter er helt klart det beste. Å si at det er for spesielt invidde begynner snart å bli som å si at Internett er for spesielt invidde, mtp hvor mange selskaper som bruker Twitter aktivt. Jeg leser blogger via Google reader og Facebook er jeg også innom innimellom, men twitter er så mye enklere siden det er designet for korte meldinger som f.eks statusoppdateringer, og har man firefox kan man bruke echofon for å ha et lite symbol nederst med et sprett-opp vindu med twitter. For de som ikke bruker twitter, dette gir mulighet til å ha en dustin statusupdate plugin til firefox Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 På generell basis vil jeg si at det er negativt å benytte seg av en registreringstjeneste, enten det er twitter eller facebok. Nå kan man jo bokmerke twittersiden til dustin og se all info da, så sånn sett er vel ikke det et stort minus. Man måtte jo uansett bokmerket en blogg om man skulle ha direkte tilgang. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Hva med en slags blogg lett tilgjengelig fra forsiden deres? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Hvilken modell var disken? SEAGATE BARRACUDA 7200.12 1TB 7200RPM SATA/300 32MB Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 God morgen, Mener jeg så ønske om Chenbro tidligere i tråden, her er de: http://www.dustinhome.no/pd_5010382771.aspx http://www.dustinhome.no/pd_5010382773.aspx //HB Lenke til kommentar
CIder Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Må bare få fortelle om en kjempe service Dustinhome gjorde for meg i dag. Har en 1TB disk jeg innstallerte på pc'en for få uker siden som nå rapporter at den er på tur å stryke med. Kommer opp SMART meldinger både i bios og i windows. I tillegg merker jeg at den av å til sliter med ytelsen. Uansett, sendte mail til dustinhome å spurte hva jeg skulle gjøre med disken. Regnet med å måtte sende i retur, for så å vente i 2 uker på ny. Men hva så jeg på mailen noen timer senere, joda de har sendt ny. Og den gamle kunne jeg bare kaste. Utrolig digg følelse at man blir så godt tatt vare på. Men om noen prøver å utnytte den gode service med å lyge på seg reklamasjoner så kommer jeg personlig til å sende den russiske mafian etter dem. Herlig, herlig! Sånt liker jeg. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) God morgen, Mener jeg så ønske om Chenbro tidligere i tråden, her er de: http://www.dustinhom...5010382771.aspx http://www.dustinhom...5010382773.aspx //HB Konge, allerede brukt for mye av pengene mine no Men siden du ikkje har hatt tid til og ordne info om produktene kanskje ordne ein link til heimesiden? Litt ireterende eg må ta Prod. art. nr og søke det opp på Chenbro sine sider. For dem som lure er da desse produktene. CHENBRO RM41416 4U CHENBRO SATA/SAS BACKPLANE + LED CABLES Endret 23. februar 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
dredg Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Til DH; Har dere mulighet til å ta inn Razer Vespula i sortimentet? http://store.razerzone.com/store/razerusa/en_US/pd/productID.173893100/categoryId.35208900 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) For all del. Gjerne kvittre her også. Jeg tror aldri jeg har vært på Twitter, og om jeg har vært der var det ikke en minneverdig opplevelse.. Er litt lei av at alle på død og liv skal bruke Twitter til å spre budskap. For meg blir det som om folk skriver det i duggen på badespeilet etter de har dusjet; noe kun spesielt interesserte får med seg. Jeg vil heller si at Twitter har bragt mange fler viktige og verdsatte budskap ut til brukermassen. Eks. får jeg nå vesentlig mer tilgang til nyheter, statusmeldinger man tidligere ikke så mye til, fra produsenter og leverandører pga. twitter. Jeg kan oppleve å se meget opplysende meldinger fra kjernepersoner i bedrifter jeg ellers aldri, ville fått. Endret 23. februar 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå