Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er 23.6", her har du direkte sammenligning av skjermflatene mellom Samsungen og Acer: http://www.displaywars.com/22-inch-16x10-vs-23,6-inch-16x9

Kort fortalt er de like høye, mens Acer skjermen har et par tommer ekstra i bredden og 1920x1080 å strutte med. Som dedikert spillskjerm, så blir det garantert endel surfing mellom slagene, og endel forumposting etc., så 1920x1080 er et minimum for meg, men skulle selfølgelig helst sett at den var en 16:10 1920x1200 og 26", men jeg vil nyte gaming lenge og vel før større dukker opp, så sant denne kommer kjapt da..

Ellers så ventes vel ViewSonic V3D241wm-LED i april, kantbasert LED og samme panelet på 23.6", men det er for lenge å vente...

Lenke til kommentar

Flott at dustinhome.no har student rabatt, men hva med oss som ikke er studenter. Synes dustinhome skulle lage en slags gullkonto for de brukerene som handler mye hos dem. Dette vil skape ekstra lojalitet blant kjøperene. F.eks. så kunne en fast % rabatt og eventuelt fri frakt for alle som handler for mer enn f.eks. 20 000 kr i året hos dustinhome.no.

Lenke til kommentar

Som nevt 2 ganger i denne tråden nå, så hadde jeg litt problemer med en PS3 jeg kjøpte, returen ante seg å gå smertefritt, men det viser seg at en nye PS3 lot seg vente en uke før den ble sendt.

En skår i gleden både for meg, og sikkert Dustin. Menmen, hyggelig betjening via mail jenver ut ventetiden. Ihvertfall nesten, noe den ikke jevner ut er all spillinga som er gått tapt. :no:

Endret av Mendemizo
Lenke til kommentar

godt tapt.

Akkurat. Det er godt den er tapt. Så har du hatt muligheten til å gjøre noe fornuftig i stedet. :p

Irriterer meg grønn over Posten for tiden. Fra pakken blir sendt fra omsorteringssentralen i Bergen, til den kommer frem til postkontoret mitt 15min kjøretur fra sentrum (Landås), tar det en hel dag! Hva i helvete gjør de med den i mellomtiden? kjører rundt i ring? Kan jo virkelig ikke være behov for å ha den innom ENDA en omsorteringssentral når den skal til samme by? Ikke veldig relatert spesielt til Dustin, men begynner å bli irriterende når jeg får ting tilsendt, uansett hvor det er fra.

Lenke til kommentar

Med fare for å bli veldig OT: Vi har også kjempeproblemer med Posten på jobben. Jobber poliklinisk i helsevesenet, og opplever stadig at møte- og timeinnkallelser ikke kommer frem (disse sendes gjerne ut 2 uker i forveien) og at pasienter dermed ikke dukker opp. Har også opplevd at brev med pasientopplysninger forsvinner, og t.o.m. at rekommandert post har havnet på feil sted! Så noe sier meg at Posten sliter om dagen...

Lenke til kommentar

La inn min første ordre hos dustin på mandag (DELL U2711) og har enda ikke mottat den. LANG leveringstid gitt, greit nok at det er fra sverige, men hadde ikke ventet en ukes leveringstid. Pakker fra komplett.no tar en dag, noen ganger to dager.

Mulig komplett har bedre avtale med posten enn det dustin har, uannsett så kommer jeg ikke til å bruke dustin til annet enn varer som ikke andre butikker har grunnet leveringstid.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

oc-freak: Gitt at den er send er det nok ikkje Dustin du i utgangspunktet skal legge største delen av skulda på... I verste fall tar det ein dag lenger å motta ein pakke frå Dustin enn t.d. Komplett for meg på vestlandet.

Dersom du les litt rundt på forumet ser du at det er mange som klagar over lang leveringstid for pakkar for tida. Kanskje problemet ligg hjå Posten?

Lenke til kommentar

oc-freak: Gitt at den er send er det nok ikkje Dustin du i utgangspunktet skal legge største delen av skulda på... I verste fall tar det ein dag lenger å motta ein pakke frå Dustin enn t.d. Komplett for meg på vestlandet.

Dersom du les litt rundt på forumet ser du at det er mange som klagar over lang leveringstid for pakkar for tida. Kanskje problemet ligg hjå Posten?

Dvs at posten "forsinker" dustin sine pakker mer enn komplett sine? :p

I følge sporinga tok det 2 dager før pakken ble registrert som innlevert til posten, etter at jeg mottok sendingsbekreftelse fra dustin. Var å handla på rimien og henta en annen pakke i dag og de trodde pakken ville komme på tirsdag siden de fikk flest pakker på tirsdager (post i butikk).

Mulig komplett har bedre avtale med posten enn det dustin har.
Lenke til kommentar

Dustin kjører en trailer hver dag (i tre-fire-tiden?) Til Postens sorteringssentral i Oslo. Det åpner for en dags forsinkelse, men etter det avhenger alt av hvor trege Posten er. Tidvis er de jo ganske trege av seg.

Jeg har ikke opplevd en eneste gang at det ikke har tatt minst en dag ekstra med dusting, kontra feks komplett, og jeg og samboere har vel ihvertfall bestilt derfor 5 ganger.

AtW

Lenke til kommentar

En ting angående posten, pannordic og "treige" pakker. I dag når jeg våknet sjekket jeg sporingen på pannordic.com, der sto det at en av de to pakkene jeg ventet på var ved omlastningsterminal 7007 TRD (siste stopp før mix butikken jeg henter pakken), Den andre pakken hadde allerde kommet og sto som annkommet Mix 7014. Ok tenker jeg, får bare vente til mandag, Men når jeg skal ned i butikken å handle går jeg innom postkassen og der ligger hentelapp for begge pakkene. På pannordic sine sider står en pakke fortsatt som "omlastningsterminal". Tingen er vel da bare om pannordic er treige, posten ikke ville "si ifra" eller om dette er et engangstilfelle.

Lenke til kommentar

Det er langt ifra et engangstilfelle. Jeg brukte både pannordic og posten sin sporing på Hodetelefonene jeg bestilte, ingen av dem sa at pakken var lengre komemt enn oslo. Men jeg hadde fortsatt fått pakkelapp, og hentet de ut samme kveld. Jeg trodde alt måtte registreres inn og ut hos posten også, men mulig det er noe treghet i systemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...