ATWindsor Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg vil berømme dusting for å ta inn kontoutstyr (PC-holdere til pulter, usb-hubber til nefelling i bord osv osv), selv om det var såpass bortgjemt på sidene at jeg kun fant det ved en tilfeldighet, mye av det er jo ganske overpriset i utgangspunktet (presumtivt fra levrandør) men dusting er ihvertfall billigere enn endel dedikerte butikker for kontorutstyr. AtW Lenke til kommentar
robolai Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Må virkelig berømme DH for god kundeservice og gode priser. Ringte kundeservise, fikk svar med en gang av en hyggelig mann som hjalp meg med en gang. Fikk ny vare da den gamle var ødelagt ut en gang å returnere den gamle varen. Her blir det to tomler opp fra meg Lenke til kommentar
wobbe Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Har handlet noe smått hos Dustin, og det kom kjapt og greit. Det jeg virkelig ELSKER er gratis frakt og studentrabatt!! Fatter ikke at andre aktører ikke har gjort dette tildligere. Disse tilbudene til oss som ikke har alt for mye å rutte med monner faktisk ganske bra, og er en viktig faktor når man skal velge butikk. Hdmi kabler og slikt smånips er jo så og si gratis! Det kommer nok en større bestilling fra meg de nermeste dagene Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Blir å handle mine varer fra dustin nå framover. God service og gode priser Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Noen sjanse for en skikkelig budsjett-SSD da, Dustin? Trenger ikke være mer enn en 15-20GB, og ytelse er ikke viktig i det hele tatt. Kanskje ikke noe det er så stor etterspørsel etter, men kan se for meg at det kan være aktuelt for flere og, ikke bare i htpc-er (trenger kun plass til OS, alt innhold streames), men også i gamle laptoper som kan få nytt liv som rutere, reservemaskin, "bestemormaskin" o.l. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 ser utfor jeg fikk refundert summen for kabinettet jeg hadde rma på så fikk en faktura på samme summen hvor jeg skal betale det inn igjen. er alt av info om dustinhome i fakturaen av adresse,orgnummer etc men ikke noe kontonummer. kan evnt sende pengene som norgespakke i kronestykker men kontonummer hadde vært praktisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg vil berømme dusting for å ta inn kontoutstyr (PC-holdere til pulter, usb-hubber til nefelling i bord osv osv), selv om det var såpass bortgjemt på sidene at jeg kun fant det ved en tilfeldighet, mye av det er jo ganske overpriset i utgangspunktet (presumtivt fra levrandør) men dusting er ihvertfall billigere enn endel dedikerte butikker for kontorutstyr. AtW hvor? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg bestillte MW2 (xbox) fra Dustin med gratis frakt (student). Bestillingen ble gjort kl 6 om morgenen og varen sendt rundt kl 10. Det var i går. Nå er varen i Oslo. Nå tar det vell bare 1 dag før den er hos meg i Ålesund. Jeg greide før den dagen og bestille PC' versjonen. Men betalte ikke. Sendte Email på natten og responsen var rask (08:15). So far so good! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg vil berømme dusting for å ta inn kontoutstyr (PC-holdere til pulter, usb-hubber til nefelling i bord osv osv), selv om det var såpass bortgjemt på sidene at jeg kun fant det ved en tilfeldighet, mye av det er jo ganske overpriset i utgangspunktet (presumtivt fra levrandør) men dusting er ihvertfall billigere enn endel dedikerte butikker for kontorutstyr. AtW hvor? Under PC-er og tilleggsutstyr > PC-komponenter > Tilbehør > Kabler > Strømkabler > Grenuttak, litt lettere ulogisk plassering for meg, var egentlig på letning etter en 6-pin PCIe-forlenger-kabel. Går jeg til Andre produkter -> Kontorutstyr skjer det ikke noe som helst hos meg. AtW Lenke til kommentar
Katana-Bob Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Litt dumt spørsmål, men hvordan i huleste avbestiller man en ordre? Det er da lov på komplett...? Edit: Og hvorfor funker ikke betaling med Mastercard? Hadde samme problemet med komplett på fredag. Funker fint med Visa. Bruker Firefox, siste versjon. Har aldri hatt dette problemet før. Får denne feilmeldingen: "Av en eller annen grunn kunne ikke din betaling gjennomføres. Din ordre blir ikke sendt. Hvorfor kunne ikke betalingen gjennomføres? Det kan bero på noe av følgende at betalingen ikke kunne gjennomføres: * Betalingen ble avbrutt * Det var ikke dekning på kortet * Kortet er ikke lenger gyldig *" Endret 17. februar 2010 av Katana-Bob Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 MasterCardet ditt mangler MasterCard Secure Code. Eller systemet som styrer med autentiseringen var nede. Lenke til kommentar
nerikk Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Noen erfaringer med leveringstid? Hvor har de egentlig lager? Fant ikke noe informasjon om det på siden deres. Lenke til kommentar
Katana-Bob Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 MasterCardet ditt mangler MasterCard Secure Code. Eller systemet som styrer med autentiseringen var nede. Takker for svar. Har sendt mail til DNB for å finne ut av problemet. Forøvrig, er det noen som vet hvordan man avbestiller (betalte) ordre? Slik jeg har forstått det, trenger man bare å vente 14 dager med å ikke betale for å avbestille en ordre. Men hva med betalte ordre? Må man ta direkte kontakt med Dustin? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Send en mail for å avbestille ordre. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Send en mail for å avbestille ordre. en mail for og avbestille ? sikker på at ikke personlig oppmøte må til? Går ikke ann og avbestille på weben? idiotisk. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Er vel du som har gjort feilen her, så det blir litt merkelig å klage over. Du får jo svar på mail innnen 5 min uansett, så ser ikke problemet Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Send en mail for å avbestille ordre.en mail for og avbestille ? sikker på at ikke personlig oppmøte må til?Går ikke ann og avbestille på weben? idiotisk. Hvis du hadde giddet å skrive ordet "avbestilling" i søkefeltet i tråden her ville du fått opp noe få innlegg hvorav det første sier følgende fra Henrik hos Dustin. Angående avbestilling, så står det i bekreftelsesmailen hvor man kan maile, men helt rett at kunden selv bør kunne gjøre dette. Har svart på samme spm tidligere, vi innventer en storoppgradering av systemet hvor dette forhåpentligvis er med. Det kan dog være på sin plass å spørre om når det vil skje . Men hvis du har lest ordrebekreftelsen skulle det ikke være noen tvil om hvordan du får utført avbestilling. Endret 17. februar 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Send en mail for å avbestille ordre. en mail for og avbestille ? sikker på at ikke personlig oppmøte må til? Går ikke ann og avbestille på weben? idiotisk. Hvis du hadde giddet å skrive ordet "avbestilling" i søkefeltet i tråden her ville du fått opp to innlegg hvorav det første sier følgende fra Henrik hos Dustin. Angående avbestilling, så står det i bekreftelsesmailen hvor man kan maile, men helt rett at kunden selv bør kunne gjøre dette. Har svart på samme spm tidligere, vi innventer en storoppgradering av systemet hvor dette forhåpentligvis er med. Det kan dog være på sin plass å spørre om når det vil skje . Men hvis du har lest ordrebekreftelsen skulle det ikke være noen tvil om hvordan du får utført avbestilling. Blir jo ikke noe bedre for det, alle andre websjapper har jo hatt avbestilling i weben siden de startet omtrendt. Bestiller man sent på kveld og gjør en feil, kan den jo bli pakket og sent neste morgen før en som leser mail oppdager dette. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Det har ikke skjedd ennå Jeg regner med at Dustin er klar over hvordan de selv tilbyr avbestilling og sjekker det før de sender pakker. Forøvrig må du lære deg quoting regler i forum. Det der ser helt forferdelig ut og er totalt unødvendig. Svarer man på et innlegg rett over seg selv skal man ikke quote med unntak om du quoter mindre seksjoner. I dette tilfellet hadde det holdt med adressering av person du snakket til, som "Theo:" Og når man snakker om ting som har vært en selvfølge siden "gamle dager" så er normal quoting praksis blitt terpet siden 80 tallets BBS dager. Endret 17. februar 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er vel ingen grunn til at svenskene skal ha eksklusivitet på denne LINK Dustin? Fikk ordnet oppføring i Prisguiden. Første nettbutikk som får denne 24" Acer 120hz skjermen på lager, får salget Den får god kritikk i reviews også..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå