Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De svarer utrolig fort på mail og matcher som regel priser for deg spyder:)

Edit: Side ett hundre! Godt engasjement rundt dustin :)

Ja jeg får se om jeg sender de en mail.

Må si jeg faktisk er imponert over at denne posten lever enda. Men er DH så bra så de ser ut til å være så tipper jeg på rekordpost etterhvert

Endret av Spyder
Lenke til kommentar
norco er nok ikke toppen av kvalitet nei men billig og bra med diskplass, noe uheldig med første kassen min da den tok fyr 2ganger men den nye har oppført seg eksemplarisk :)

du bør også ha plaster for hånden etter du har bygget en server i norco kasse, ikke mye sliping av kanter der i gården.

ble noen kutt når jeg bygget servern min på metalkantene som er ganske skarpe.

hva med og erstatte norco med chenbro eller supermicro? :p

er vel ca bare nextron som fører de og selger til privatpersoner, som priser alt de fører som om du fikk med en gullbar.

ah ja Få inn chenbro kassen, Har selv Norco 4220 tror den er bedre kavlitet en norco 4020 Men norco 4220 bruker minSAS kabler istede for sata.

Har så Lyst på chenbro U4 kassa med 16 hotswap hdd. Med miniSAS backplain.

Lenke til kommentar

Pakkene mine har kommet til Oslo i dag tidlig, så jeg gleder meg :). Veldig kjapt levert når jeg bestilte på fredag ettermiddag. Jeg får det nok på mitt postkontor enten i kveld eller i morgen.

Det kan jo ikke bli raskere ekspedert av DustinHome enn dette. :thumbup:

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Pakkene mine har kommet til Oslo i dag tidlig, så jeg gleder meg :). Veldig kjapt levert når jeg bestilte på fredag ettermiddag. Jeg får det nok på mitt postkontor enten i kveld eller i morgen.

Det kan jo ikke bli raskere ekspedert av DustinHome enn dette. :thumbup:

Gleder meg til å lese ditt førsteinntrykk av skjermen. Ulempen med å bo på landet er at posten bruker en ekstra dag på å nå ut hit :p

Lenke til kommentar

Til DH, når får dere inn Acer ASPIRE 5740G med 5650 grafikkort nå er det mange som venter i spenning på denne maskinen og hva prisen blir.

Ref fra en annen plass her på forumet: 5740 med Intel Core i3 2,13GHz, 4GB RAM, 500 GB HD, ATI Mobility Radeon HD 5650, 15,6 tommer på 1366x768. bør ligge under 6000 kroner. Gjerne mellom 5500-6000 kroner og under 5500 kroner er et kupp.

Griffin

Lenke til kommentar
Det er 500 for pallfrakt, 100 for småting.

Om du bestiller mer enn bare tven, vil de 500 dekke all frakt for alle kollie så langt jeg har sett.

Ok. Takk for svar. Mulig jeg har sett feil da. Men uansett er de over 300 dyrere en andre, blir liksom ikke så bra tilbud da :)

Lenke til kommentar

Har handlet hos Dustin tidligere, veldig bra inntrykk av butikken. Er i ferd med å bestille noen varer og ser at de har studentrabatt.

Jeg registrerte meg med gmail og ikke høgskole mailen min, kan jeg sende de en mail via høgskole mailkontoen slik at de ser at jeg er student? Skulle gjerne lagt inn ordren slik at varene ble sendt i løpet av dagen.

Sikkert vanskelig spørsmål dette, men er litt lite info på studentrabattsiden.

Lenke til kommentar

Veldig bra, trulig blir det bestiling på laptopen når lønning kjem inn :p

Må si eg er imponert over tilbake meldingene dustin får på Prisguiden synest no eine tilbakemeldingen som var svært negativ ikkje var på sin plass når dustin er kjapp og ordne order på tlf og epost. Men no kan ikkje alle vere fornøyde når dei ikkje bruke servicen.

Kjem snart den nye søkemotoren på plass? litt ireterende at den ikkje alltid finner :dontgetit:

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Hei igjen,

Gskill fører vi dessverre ikke, ennå. Jeg skal se om jeg får gjort noe med det. =)

Den sinte tilbakemeldingen ble løst samme dag, med bra resultat og fornøyd kunde :)

Sjekker også opp med nye motoren, må nesten begynne å nærme seg noe der. Vet at det nærmer ser litt oppdaterte verktøyer med mer i alle fall :)

//HB

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...