Spragleknas Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Rart ikke HW.no har fått med seg dette (evt. valgt å ikke skrive om det - noe som ville være enda rarere) VG gjorde det: http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=584946 Deilig med litt nye produkter!!! ' http://www.dustinhome.no/ Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Ser ut som om erfaringene fra Sverige bra http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=659 <- SE OG LÆR HW.NO 2 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Godt at det kjem konkuranse som kan kjempe mot dei store nettbutikane som komplett i norge. Litt spendt på kundeservice, frakt osv men ser ut som dustin er ein seriøs bedrift som vill inn på det norske markedet. Likte netsiden, oversiktleg osv. Men synest nettsiden kan forbedre seg med oversikt over tilbud, sjølvsagt står det på framsiden men den knappen som står "Flere tilbud" var nesten gjømt i høgre spalten. Tilleg ser eg at Dustin har fleire kampanjer som ikkje blir vist på framsiden. No er den offisielt opent synest det er svakt av prisguide hardware ikkje lagt til Dustin men det kjem nokk. Ein ekstra ++ i boken til nettbutiken er under "Garanti og returhåndtering" der at dei har "Pixelpolicies TFT-skjermer" og link til produsentane sin garanti. Kjem ein bestiling snart fårhåpentlig vis når lønning kjem Endret 18. september 2009 av Tj-nome Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Butikken heter Dustin, ikke Dutsin. Du bør ordne overskriften Men bra med litt mer konkurranse på markedet, men de hadde igrunn ganske gamle varer, de har ikke fått med seg nyhetene ennå. Men det kommer vel Endret 18. september 2009 av Jason Something Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Såg nettopp det samme når jeg leste gjennom posten for 2nd gang med at han har skrevet Dutsin Var ein del produkte som var litt "gamle" men det kjem sikkert mye nytt. Veldig lyst og ta bestiling på DELL U2410 ULTRASHARP 24 som er "mye" billigere en via Direkte produsenten "Dell" Endret 18. september 2009 av Tj-nome Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hadde utelukkende gamle varer (?!). Tj-nome: for å bli med på prisguide.hardware.no så må dustin betale for det. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Til info: Dustin er nå med i HWs prisguide Se https://prisguiden.no/vis_webshoper.php Prisguide.no (som driver HWs prisguide) kan forresten følges på Twitter her: http://twitter.com/prisguide. Da får man vite om den type ting Lenke til kommentar
dredg Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg synes de virket litt dyre, var ikke noen av åpningtilbudene som gjorde meg begeistret ihvertfall. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Dustin har den beste service jeg har vært borti - lang bedre enn den servicen man til vanlig får i mange norske webshopper. Klarer de å få til dette i Norge, kommer jeg til å bli kunde. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Bra med mer varer å velge i, så lenge de ikke blir enda en kopi av vareutvalget til Komplett og Co. En priskrig hadde for oss kunder heller ikke vært så dumt. venter vel å ser ann hvordan tilbakemeldinger de får på retur/garantisaker, da det er dette som ofte blir svakheten i slike nettbutikker. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Butikken heter Dustin, ikke Dutsin. Du bør ordne overskriften Enten har du lest feil, eller så har noen ordnet det (ikke jeg) . Endret 18. september 2009 av Spragleknas Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Butikken heter Dustin, ikke Dutsin. Du bør ordne overskriften Enten har du lest feil, eller så har noen ordnet det (ikke jeg) . Er vel en av moderatorene regner jeg med Lenke til kommentar
gwh Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Dell 2209 WA Dette er et jævlig bra tilbud!!! Løp og kjøp. Dell u2410 Psykopat bra tilbud. SPurt og kjøp. Lenke til kommentar
Osse Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Flott med nye butikker, men fikk ingen særdeles følelse av at det kommer til å bli en slik butikk jeg først går til, mest spennende jeg så var et nogenlunde rimelig mediakabinett, eller ligger prisnovået sånn mitt i laget etter det jeg kan se. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Sikkerhetssertifikatet som ble presentert fra dette webområdet ble utstedt for adressen til et annet webområde. Sikkerhetssertifikatproblemer kan indikere et forsøk på å lure deg eller fange opp data du sender til serveren. Du bør lukke denne websiden, og ikke fortsette til dette webområdet. Skulle gå til handlevognen og fikk denne meldingen på skjermen min.. Bug? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kanskje de bruker samme sertifikat som på dustin.se. Ellers var de dellskjermene helt usannsynlig billige. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 husk å bruke www. så slipper du de feilmeldingene om sertifikat. Litt irritert over 3200,- som jeg ga for for min 2209wa (som allikevel er knall god :-) ) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 husk å bruke www. så slipper du de feilmeldingene om sertifikat. Dumme meg, selvfølgelig.. Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Dell 2209 WADette er et jævlig bra tilbud!!! Løp og kjøp. Det holder med å legge inn en bestilling. Litt irritert over 3200,- som jeg ga for for min 2209wa (som allikevel er knall god :-) ) 2318 tror jeg er et bra tilbud, gleder meg til den står på bordet. Du er fornøyd gwh ? Endret 18. september 2009 av Targa_PC Lenke til kommentar
gwh Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg er veldig fornøyd, men har også brukt noen kroner(1000,-) på en spyder3pro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå