rtc11 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg og kjæresten min reiser nå på backpackertur om ikke så alt for lenge. Turen kommer forhåpentligvis til å vare i 3 måneder; spørs om penger rekker så langt. Landene vi skal igjennom er Thailand, Malaysia og Indonesia, ca 1 mnd hvert land. En god sekkk er utgangspunktet, men hva burde puttes i den? Av tidligere reiseerfaring har jeg enten pakket for lite eller for mye. Blir glad for svar! RT. Lenke til kommentar
contore Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Du kan sikkert finne en anbefalt oppakningsliste ved et raskt Googlesøk. Ellers kan det sikkert være en ide å bestille boka The Backpacker's Bible som kan fås på f.eks play.com til £7. Personlig ville jeg også bestilt Lonely Planet-bøker til disse plassene. Kjekt å ha. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Der et er regnskog kan det raskt regne. Klær i microfiber som raskt blir tørre er greit. Ellers er en liten lommelykt greit å ha med da strømmen går i enkelre strøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå