livingman Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) hei hallo. bestemte meg for og beggyne og spille css igjen idag. lasted ned steam og instalerte. åpnet steam og gikk på my games lasted ned age of chivalry først. åpnet det. fant ingen servere alt annet funka bra. så lastet eg ned css. åpnet det. fant ingen servere alt annen funka bra. har ikke brukt cd key ( ble aldrig spurt om det). og lastet ned alt igjenom steam tok vel ca 2 timer. logget in med min gamle account . som eg har brukt på gamle pcen siden eg kjøpte det noen som vet en løsning ?? vil gjerne spille på nett finner ingen ting med "server " application til steam før eg startar css heller ... ops. ekstra question : hva skulle eg skrive i " launch options" for og starte console når eg starter css? takker for svar !. Endret 17. september 2009 av livingman Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Kommer bare med det angående consol -console Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå