Robåt Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Kjøpte grapefruktjuice på butikken, kartongen så god ut, drakk det og oppdaget at det var kjempestygt! Det var noe av det verste jeg noensinne har drukket frivillig! ! Nå tenkte jeg at jeg kunne koke det og tømme honning eller sukker oppi. Andre ideer til grapefruktjuicesmaksforbedring? Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Grapefrukjuice er skamgodt Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Det var ikke noe godt når jeg kokte det og putta hooning oppi heller... Grapefrukt skal ikke kjøpes igjen Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hehehe, er dette en tøysepost eller? Kokt juice med honning?? Grapefruktjuicen smaker jo som presset grapefrukt? Den skal være sur, men det er derfor den er god! Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kjøpte grapefruktjuicen for en stund siden, ettersom jeg ikke hadde smakt grapefrukt før. jeg syns ikke det smakte surt i det hele tatt, men heller en vond bitter smak som ikke ville forsvinne. Kort sagt endte med at jeg tømte den ut. Enig med TS her, den skal ikke kjøpes igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå