_tHokA_ Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 På jobben så fikk jeg utlevert en eldre bærbar maskin som de skulle bytte ut. Skulle få den gratis, men de sa til meg at maskinen er låst. At man ikke fikk installert noe og sånt. Da man logger inn på XP logger man også inn på domene på en måte. Er det mulig å få den maskinen til å bli vanlig igjen? Formatere harddisken og installere en ren Windows XP? Eller kan det ligge noen sperre i maskinen som gjør at det er umulig? Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hva skjedde med den gode gamle "prøve og feile"-metoden? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Kjedelig å slette alt, og da jeg skal installere ting så sier maskinen stopp Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Løsningen på dette er å formattere disken og reinstallere windows. Eller evt installere linux på den. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Ja, var det jeg tenkte på. Slette alt, og reinstallere windows på den. Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Dette gjorde jeg på noen gamle pcer jeg fikk av skolen. De var låst, måtte logge på domene, men siden pcen ikke var koblet til det nettverket, var ikke dette mulig. Så jeg bare reinstallerte windows xp, og da funket alt helt fint igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå