Waldemariel Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Da er endelig Faction Change kommet til EU! Kommer du til å ta i bruk denne tjenesten? Kilder: MMO-Champion, WoW-Forums Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg har lyst å ta i bruk tjenesten, men det er ingen jeg kjenner som vil gå over til horde Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Har veldig lyst å gjøre min human mage omtil UD mage, men litt kjipt siden jeg har funnet en veldig fin guild på alliance siden. Dilemma. Som noen på MMO siden sa, så hadde jeg også ønskt at det var inkludert en server transfer i den prisen, men men. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Oh, ser nå at alle achivements blir resat når man skifter faction, da er det 100% utelukket for meg å skifte faction med mainen min i alle fall. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hvor i alle dager har du det fra? Eneste som ikke overføres er Argent Tournament achievements. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Ja nå er jeg faktisk spent selv! Leste litt vell fort. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hadde vært rimlig kjipt om alle achivements ble nullstilt. Men som Inxs sa så gjelder det bare Argent Tournaments. Lenke til kommentar
FarAway Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Trenger bare en god horde guild nå :o Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Gjorde akkuratt om priesten min til Horde Lenke til kommentar
Porto Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Passer perfekt da jeg akkuratt har rerollet horde med en kompis, og har mange high-level ally på en annen server. Hadde det ikke bare vært for at det blir helvettes dyrt å bytte faction OG server Endret 17. september 2009 av Porto Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 lurer på om man kan benytte denne tjnesten ved og change til hodre så tilbake til Ally og deretter bytte rase. Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 lurer på om man kan benytte denne tjnesten ved og change til hodre så tilbake til Ally og deretter bytte rase. Ja det kan du, men det er 60 dagers CD på og bytte faction, snaue 2 mnd. Men når den tiden har gått kan du bytte tilbake faction og bli evt Dverg istedenfor Human . Jeg skal ihvertfall nå gjøre om humanen min til en Ku Lenke til kommentar
noobcamp Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hmm, får bare denne feil meldingen: This character must log out of the game in order to undergo a faction change. rart, er jo logget ut -.- Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Hmm, får bare denne feil meldingen:This character must log out of the game in order to undergo a faction change. rart, er jo logget ut -.- Skjedde samme greia med meg. Måten eg løste det på var å logge på med en annen karakter, gå fra pcn i 30 minutt, deretter prøve igjen. Lenke til kommentar
Heimlaga Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 gjorde nettopp lvl 80 undead mage'n min om til en søt gnome. tok ikke mer en 10 min etter jeg betalte før det ble gjort, og fikk både skifte navn, utsende og kjønn. føltes litt rart at magen var gnome og ikke undead, men det er bare å venne seg til Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 lurer på om man kan benytte denne tjnesten ved og change til hodre så tilbake til Ally og deretter bytte rase. Nei, det kan man ikke. Bytter man tilbake så vil det automatisk bli til den rasen man var. Men, Blizzard har sagt at race change kommer en gang før Cataclysm. Min gnome mage er for så vidt nå en blood elf! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 lurer på om man kan benytte denne tjnesten ved og change til hodre så tilbake til Ally og deretter bytte rase. Nei, det kan man ikke. Bytter man tilbake så vil det automatisk bli til den rasen man var. Men, Blizzard har sagt at race change kommer en gang før Cataclysm. Min gnome mage er for så vidt nå en blood elf! Jo det kan du. Du skulle i utgangspunktet ikke kunne det men de forandret mening. Derfor de legger til racechange og som kommer om ikke lenge. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Noen som kan forestille seg hvor mye cash dette er for blizzard? Vet allerede som veldig mange som har gjort dette og som vil ta en server transfer grunnet faction change. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 De vil nok tjene ganske godt på det. Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Inkluderer dette sex-change? Har en female human warrior jeg gjerne skulle gjort om til noe mandig Hordeish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå