Dragonlove Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Lastet nettop ned ett spill fra PSstore, men eneste valgene jeg får når jeg går inn på det er å slette spillet, er det noe spesielt jeg må gjøre eller trykke på? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 hvordan spill var det ?? har du skjekket om foreldre kontroll står på ?? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 hvordan spill var det ?? har du skjekket om foreldre kontroll står på ?? Tror det het noe med The Joker (Batman) ett eller annet. Har nettop fått PS3'en, er foreldrekontroll på når man får den? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Du har lastet ned ekstra innhold til Batman: Arkham Asylum. Skal du spille ekstrainnholdet må du kjøpe spillet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Det er ikke et spill, det er en tilleggspakke til Batman Arkham Asylum. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Du har lastet ned ekstra innhold til Batman: Arkham Asylum. Skal du spille ekstrainnholdet må du kjøpe spillet. Hehe ok, var vel for godt til at noe var gratis, tenkte bare jeg skulle teste den litt Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 PSN europa er litt dårlig sammensatt noen ganger om det var det Men demoen til batman er der søk! Hehe ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå