chevyz28 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Har en Nokia N97 som jeg ønsker å laste inn topografiske kart på. Hvordan gjør jeg dette? Må jeg bruke et annet program enn det som er på telefonen? For eksempel garmin mobile XT? Lenke til kommentar
trango Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Du må nok bruke et annet program, prøv f.eks. http://www.viewranger.com/ Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Hørt om folk som har brukt garmins kart også. Men lurer på om noen har prøvd Garmin mobile xt på S60 5 utgave. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Er det ingen som ha har prøvd dette da? Vet at noen har garmin mobile xt med citynavigator. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det skal gå fint med topografiske kart, Garmin Mobil XT og Nokia 97. Jeg tenkte på det selv, med slo det fra meg fordi telefonen ikke er vanntett og batterier/strøm er litt vanskelig på en flere dagers tur i fjellheimen. Jeg valgte heller å kjøpe meg en turgps oppladbare AAA batterier og angrer ikke på det. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Ja det er jo bedre med en dedikert GPS, men har allerede n97 så tenkte jeg å prøve muligheten. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 All ekspertisen jeg "snakket" med sa i hvertfall det samme. Topo/Topo adventure kartene til garmin, mobil XT og symbian s60 5 utgave skal funke fint sammen. Tar ett bitte lite forbehold siden jeg aldri testet det selv. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Ok. Da skal jeg prøve. Takk for infoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå