Lubbiz Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Hei! Jeg er en helt vanlig student og kunne for få uker siden glede meg over at spotify endelig var tilgjengelig på Iphonen min. Jeg betalte for Premium og satte i gang med å laste ned hovedspillelista mi til offline-moden min via GRaTIS WIFI-forbindelse. Jeg hadde 206 sanger, det viste seg å ta en stund. "Jaja!" tenkte jeg, "Greit nok, må jo være med på tilgjengelighets revolusjonen koste hva det koste vil!" Det tok timer, det tok dager. Det ble tilslutt ferdig, og jeg var fornøyd, brukte det, brifte med det, koste meg. En kveld tenkte jeg skulle gå inn på instillinger og sjekke Edge/3G nettverksbruken min. Den viste seg å gå fra 11,5 MB til svimlende 35 MB. Spotify var jo da den klare synderen. Problemet er at Iphone går ut at WIFI-forbindelsen og inn i den dyre Edge-forbindelsen når den går inn i tastelåsmodus. Jeg regnet litt på det og prislappen på å laste ned spillelista mi til Offline-mode ble på svimlende 293kr (med vanlig telenor takst). Flott! Det store poenget mitt er; Pass dere fattige Spotify-premium brukere når dere laster inn offline-mode spillelista deres til den vakre iPhonen deres. (Eller kjøp Trådløstbrebånd til 299 spenn i mnd.) Klemmer fra Peter :') Endret 17. september 2009 av Lubbiz Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Så vidt jeg veit, finnes det en «Forced offline mode»? Lenke til kommentar
Lubbiz Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Så vidt jeg veit, finnes det en «Forced offline mode»? Ja, men da får du ikke lasta ned sangene fordi Wifi er blokkert! Lenke til kommentar
andresb Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 ta ut simkortet;) da kan den ikke koble seg til nett via 3g:D Lenke til kommentar