jblas44 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Lagde for noen dager siden en tråd der tre kjølere ble nevnt, og lurer på om det er noen fordeler, ulemper, eller noen som har noen personlige erfaringer med disse, eller andre kjølere. De er relativt store, og jeg er usikker på om de passer i mitt Antec 900 kabinett. Bruker et Antec 900 kabinett, Asus Maximus Formula HK (Socket 775), Q6600 prosessor og et 8800GTS skjermkort. Prolimatech Megahalem (Fant ikke denne i noen norsk nettbutikk?) ThermalRight Ultra-120 Extreme Noctua NH-U12 Går også mye på LAN, og lurer på hvordan det er å frakte PCen med en slik kjøler inni. Endret 17. september 2009 av Ninjasau Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Alle 3 kjølerne er svært bra. Har selv Noctuaen. Hadde den på min q6600 og har den nå i 1366 utgaven på min i7. Viftene er i en klasse for seg. Kjøletårn med innfestninger også bra. Prolimatech er vel den med best ytelse her. Uansett, de er alle mer enn bra nok til q6600. De burde også fint passe i Antec 900 da det er relativt bredt. Som du nevner frakting til lan osv, så er disse tunge og henger mye ut. Så slag kan faktisk skade HK/CPU. En ting man kan gjøre er å feste den midlertidig med strips eller noe slikt under transport. Evnt lage noe mer permanent som tåler mer transport. Lenke til kommentar
jblas44 Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 ...Som du nevner frakting til lan osv, så er disse tunge og henger mye ut. Så slag kan faktisk skade HK/CPU. En ting man kan gjøre er å feste den midlertidig med strips eller noe slikt under transport. Evnt lage noe mer permanent som tåler mer transport. Noe mer permanent? Fant en annen kjøler som kan virke interesant, Tuniq Tower 120. Har lest noen reviews og den ser ut til å fungere like bra, om ikke bedre enn Noctua og Thermalright kjølerne. Liker også det med at den har vifte som ikke henger på siden. Noen tanker om denne? Akkuratt nå heller jeg mot Thermalright kjøleren, men Tuniq Tower virker veldig spennende. Lenke til kommentar
jblas44 Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Har nå funnet enda en ny kjøler, Tuniq Tower Extreme. Desverre så finner jeg den ikke i noen butikk. Hvordan er det mulig å få tak i denne kjøleren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå