Gå til innhold

Videoanmeldelse: Batman: Arkham Asylum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med Masterfifty.

Litt lengre uten at dere på noen som helst måte må prøve og så med hele den skriftlige anmeldelsen i en video.

Litt lengre og litt fler tullesener som feks de i World tour anmeldelsen med knusing av gitar og kule komentarer

Endret av sisk2105
Lenke til kommentar

Jeg er sikkert en kjedelig fyr, men jeg vil heller ha mindre av tullescenene og mer av spillet. Personlig har jeg mer sansen for Gametrailer.com sine anmeldelser der hvor spillet er hovedfokus, ikke en overivrig anmelder.

Når det skal sies synes jeg denne anmeldelsen var bedre enn noe av det jeg har sett her tidligere.

Lenke til kommentar
Jeg er sikkert en kjedelig fyr, men jeg vil heller ha mindre av tullescenene og mer av spillet. Personlig har jeg mer sansen for Gametrailer.com sine anmeldelser der hvor spillet er hovedfokus, ikke en overivrig anmelder.

Når det skal sies synes jeg denne anmeldelsen var bedre enn noe av det jeg har sett her tidligere.

Agreed.

Lenke til kommentar

Fin liten anmeldelse dette.

Batman: AA er definitivt det best SP spillet jeg har spilt i år. Fantastisk. Stilen, atmosfæren og stemmeskuespillet er i en egen klasse. Veldig glad for at det er bygd på stilen til tegneserien og ikke de tullete Christopher Nolan filmene. For meg så ødelegger de nye filmene hele batman konseptet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
et reklameinnlegg er fjernet fra tråden.

hehe jajaja

Det eneste jeg skrev gjorde var å fortelle om et annet sted man kunne hente mer info om spillet? Jeg er ikke på noens lønniningsliste, og jeg har heller ikke vært noe annet enn en debatant som gir info om et spill som jeg selv liker. Jeg gav jo til og med positiv tilbakemelding angående innslaget deres!. Ikke noe annet en informasjon om hvor man kunne finne mer...Ikke ulovlig, ikke i reklamemessig hensikt, ikke en gang en link til siden.

Dette blir tullete. Om det ikke er lov å kommentere andre sider og hva de skriver om en sak, så får dere jammen legge dette inn i rettningslinjene deres! Men jeg vil svært gjerne høre argumentasjonen fra moderator på å fjerne innlegget mitt!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...