wacz Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hei. Det finnes mange løsninger for både å kjøre windows programmer og selve operativsysteet på mac. Burde det ikke finnes like mye motsatt? Er det noen som vet om et program eller en løsning som gjør at man kan kjøre mac-programmer i windows? Eller åpne mac-installasjonsfiler og installere dem på windows? Eller kanskje noe så enkelt som en mac-til-windows-programfil konverter? Takk for svar! Lenke til kommentar
wacz Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 JEG VIL KJØRE MAC-PROGRAMMER PÅ WINDOWSEN MIN!!! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Det finnes dessverre ingen løsning for å konvertere OS X-programmer til Windows. Det nærmeste du kommer er å kjøre OS X og Windows på samme maskin. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 ehh, faktisk kan man kjøre mac os x leopard i vmware:D Men det er ikke det trådstarter spør etter. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
wacz Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Hah! Sorry mitt utbrøl, jeg bare bladde gjennom mine gamle tråder, for å se om jeg kunne merke "løst" på noen av dem. Også ble jeg litt frustrert da ingen hadde giddet å svare på denne. Jo, det er riktig som coyote93 sier. Jeg kan jo sikkert finne meg noe virtuelle greier. Eneste problemet nå er at den PC-en jeg bruker nå for tiden er en crappy drit som bare såvidt klarer å kjøre ett operativsystem (XP, lixm). Den primære (skole-PC) er ganske død for tiden, og skolen/fylkeskommunen bruker evigheter på å gidde å se på den en gang. Siden jeg nå har fått to ganske forskjellige svar (som begge egentlig er riktige), tror jeg vi tar kvelden. -Løst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå