Gå til innhold

Ros av butikker - denne gang Interfoto


Anbefalte innlegg

Ros av butikker - denne gang Interfoto.

 

Det finnes fornøyde kunder også !

 

P4 og Gule sider kårer Norges beste bedrift.

 

 

Vet du om en bedrift som fortjener denne tittelen?

Gi en omtale og vær med i trekningen av en Tivoli Radio hver ukedag.

 

Nå vil vi vite hva du synes – om servicen hos alt fra rørleggere og tømrere til frisørsalonger og cateringselskaper! Legger du inn omtale av en bedrift på gulesider.no, er du automatisk med i trekningen av en Tivoli Radio - hver ukedag. Samtidig er du med på å påvirke hvem som vinner tittelen ”Norges beste bedrift”.

 

Kåringen vil følges tett av P4, og første sending starter mandag uke 37. Blant de 20 bedriftene som får flest og best omtaler, vil en jury kåre fire finalister som får besøk av P4, og deretter bestemme hvem av disse som kan smykke seg med tittelen "Norges beste bedrift".

 

Måtte den beste bedriften vinne!

 

 

Link til Interfoto AS, Høvik på Gule sider.

 

http://www.gulesider.no/gs/companyReview.c?lineId=Z001U6VP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Interfoto får ikke min stemme som Norges beste bedrift. Det har med min siste opplevelse med den bedriften å gjøre. Jeg har handlet litt hos Interfoto. 2 Sept. sender jeg en mail til dem hvor jeg ber om tilbud på diverse produkter(totalt for ca.35 tusen kroner). Får svar 3 Sept. at det lite å gå på de produktene jeg ba om tilbud på. Jeg har forståelse for det, men jeg kommer til det nå. Jeg fikk Kr. 77 (syttiysyv) i rabatt på en Nikon D300.4 Sept sender jeg en mail til dem om min missnøye med totaltilbudet jeg fikk fra dem på den ordren jeg ønsket. Den 5 Sept. er jeg tilfeldigvis innom websiden deres og ser at Nikon D300 er satt ned med Kr. 1370, det jeg fikk Kr. 77 i rabatt på to dager før. Jeg bestemmer meg for å la det ligge og heller handle av noen andre.Men den 8. Sept. sender jeg en mail hvor jeg som kunde er irritert for at jeg ikke fikk det tilbudet med en gang, da hadde jeg jo kjøpt kameraet av dem. Får svar samme dag av kundebehandler om at det har vært litt småhektisk noen dager og han ikke har tid til å svare meg i dag, men han skulle komme tilbake skikkelig svar dagen derpå. Får ikke noe svar 9 sept. som lovet. Sender purring på svar 10 og 11 Sept. Sender ny purring på svar 14 Sept. , da får jeg en automatisk melding om at vedkommede ha tatt et par velfortjente fridager, men er tilbake på jobb 15 Sept. I dag den 19 Sept. har jeg enda ikke sett noen mail eller hørt noe fra Interfoto. Det er jo ikke tilbudet som jeg fikk som er det store irritasjinsmomentet, men at de ikke svarer på mine hendvendelser. Jeg har fått reklamemail fra de 2 ganger da mens jeg har ventet, som jeg ikke har bedt om. Men en ting må jeg være enig med trådstarter i , måtte den beste bedriften vinne.

Lenke til kommentar
Jeg fikk Kr. 77 (syttiysyv) i rabatt på en Nikon D300.4 Sept sender jeg en mail til dem om min missnøye med totaltilbudet jeg fikk fra dem på den ordren jeg ønsket. Den 5 Sept. er jeg tilfeldigvis innom websiden deres og ser at Nikon D300 er satt ned med Kr. 1370, det jeg fikk Kr. 77 i rabatt på to dager før.

Mye kan skje på to dager. De kan for eksempel ha fått inn et nytt parti med D300 til en lavere pris, eller det har blitt annonsert lavere pris slik at de har kunnet sette ned prisen.

 

Det kan hende de 77 kronene faktisk var alt de hadde å gå på på det tidspunktet de sendte e-post til deg om det. At de ikke svarer på dine henvendelser nå, er vel mer et resultat av at de ikke orker å bruke mye verdifull tid på å krangle med kunder som ikke ser dette som en mulighet.

 

Dårlig service kanskje, men det kan også ha litt med hvordan du ordlegger deg i dine e-poster til dem. At du til og med skriver en e-post til dem der du uttrykker misnøye med et prisavslag, underbygger den påstanden.

Endret av Super8
Lenke til kommentar

Min erfaring med interfoto er ikke i nærheten av hva "Fytterakkern" har opplevd.

Jeg skulle kjøpe meg en Epson 3800 i våres/sommer.

 

Jeg gikk først til FotoVideo hvor jeg har handlet en del gjennom årene.

Spurte om info ang. A3 skriver, og fikk litt info ang. Epson 2880 og 3800.

Men selgeren kunne ikke så veldig mye om skriverne, slik at jeg ikke fikk de svar på de spørsmålene jeg hadde.

 

Gikk derfor innom Interfoto, der stilte jeg de samme spørsmålene og fikk svar på alt jeg lurte på ang skriverne.

 

Der fikk jeg anbefalt media å bruke til den, kostnad på blekk 2880 kontra 3800.

Noe som da resulterte i kjøp av Epson 3800.

 

Da jeg har vært innom senere så har det vært samme glimrende service på Interfoto.

Var innom på lørdag for å kkjøpe A3+ papir, og spurte da også om studioblitzer.

Fikk da til svar at de hadde det "grommeste" i 3. etasjen, men at den avdelingen var stengt på lørdager.

MEN han kunne bli med oss opp slik at vi fikk info og se på det de hadde der.

DET kaller jeg service, så når jeg skal ha meg studioblitzer så er det vel liten tvil hvor jeg går for å teste og kjøpe. :)

 

Så for meg så utmerker Interfoto seg med kjempeservice og kundebehandling.

 

P.S

 

FotoVideo har ikke dårlig service de heller bare så det er sagt. :)

Men i akkurat det tilfelle så var Interfoto hakket bedre :)

 

Kommer fortsatt til å handle på FotoVideo også.

 

Andreas

Endret av andreash
Lenke til kommentar

Jeg mailet div. fotobutikker/nettsteder for og handel for tilsammen 45000.- det var bortimot ingen rabatter å få,kunne fått med noen uvfilter og annet billig skvip.Blei til at jeg handlet alle produktene induviduelt der prisen var best,både i butikk og på nett.

 

Ble selvfølgelig skuffet at ingen ville inngå en konversasjon om et eventuelt salg,men har forståelse for at salgssteder sikkert har meget liten avanse på kamera og objektiver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...