evenandreas Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Hva synes du egentlig om denne type mobil? Jeg har selv en HTC Tuch Dual , den passer bra for meg men jeg brukte litt tid til for å bli vant med Operativ systemen og bruk av pennen. *Hvordan HTC har du? *Hvor mye betalte du for den? Diskuter! Endret 17. september 2009 av evenandreas Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Har en HTC Hero som jeg betalte innkjøpspris +mva for. Godt fornøyd med den, virker solid og med ny firmware fungerer den meget bra. Har tidligere hatt Xperia X1 (produsert av HTC) og Touch Diamond. Sistnevnte bør vi la passere i stillhet for det var ganske elendige saker.. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Har en HTC Touch HD, fikk den for et par dager siden. Kjøpte den for 3200kr brukt. Er foreløbig fornøyd, tok dog litt mer tid og sette seg inn i Windows Mobile en andre mobil OS, men dog, virker det som det mest frie og gjennomførte OS-et jeg har sett på mobiler. Andre mobiler jeg har brukt er: - Sony Ericson K700i - Sony Ericson K750i (lånt noen uker) - Sony Ericson W800i - Nokia N95 - HTC Touch HD Sony Ericsonene var greie nok.. Nokiaen var genial til vanlig bruk HTC-en som jeg akkurat har fått, veldif fornøyd, en helt nye mobilverden for meg personlig, her kan det meste gjøres ser det ut til. Syns den er brukervendlig nok til nå, men liker ikke slidingen når man skal ta telefonen. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Har HTC Hero. Betalte 4000,- med abb. Kjempefornøyd med telefonen. Spessielt etter updaten. Kan annbefales til alle på utkikk etter en smartphone. Tidligere telefoner verdt å nevne: Nokia N95 Nokia N95 8GB Nokia 5800 XM Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Har HTC Touch Pro for tiden. Den betalte jeg vel totalt 5300,- for. Før denne hadde jeg HTC S710, som var mitt første møte med HTC. Tror det blir et langvarig forhold :] Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Htc hero og er meget fornøy med telefonen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå