Gå til innhold

Prosjekt # Purple Light > Komentartråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Selger du virkelig bare kabinettet ditt for 3000kr? For og være ærlig, så tror jeg du ikke får det for 1000kr engang.

Det blir som og kjøpe en gammel og stygg Ford Fiesta til 3000kr, så "pimper" du den for 5000kr, så selger du den for 8000kr, fordi den ser mye "kulere" ut en før.

Men men.. det finnes jo mange tullinger der ute som kjøper mye rart, så hvem vet. ^^

Lenke til kommentar
Selger du virkelig bare kabinettet ditt for 3000kr? For og være ærlig, så tror jeg du ikke får det for 1000kr engang.

Det blir som og kjøpe en gammel og stygg Ford Fiesta til 3000kr, så "pimper" du den for 5000kr, så selger du den for 8000kr, fordi den ser mye "kulere" ut en før.

Men men.. det finnes jo mange tullinger der ute som kjøper mye rart, så hvem vet. ^^

Tenkte akkurat det samme som deg når jeg så det, kunne jo tjent rått på tårnet mitt hjemme jeg da om det var så enkelt :p

Jeg ville gitt deg max 800,- for kabinettet. Alltid noen som ikke bryr seg om prisen og bare kjøper så lykke til ;)

Lenke til kommentar

hei, jeg er ikke helt enig i det du sier om bilen, men det er nå din mening. jeg har selv gjort dette med en bil og tjent litt på det, den bilen var for eks med på og kjøpe data deler.

Det er godt mulig jeg ikke får mere enn 1k, men nå har jeg snart et nytt prosjekt og da trenger jeg litt penger for og kjøpe kabinettet. Så litt over summen av det kabisset koster nytt er rimelig og ta da noen kanskje vil ha et "pimpa" antec 900.

Kan si til dem som følger med i loggen at det snart ligger en hx 1000 watter i posten ;D fant ut at jeg bare måtte kjøpe en nå.

OG GOD JUL!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...