b-i-m-m-e Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 har det ikke komme en ? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) har det ikke komme en ? Har ikke skjekket vent litt ... Edit : jo da det har kommet en bare jeg som ikke har skjekket Endret 21. november 2009 av hardwaregeek Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 har det ikke komme en ? Har ikke skjekket vent litt ... Edit : jo da det har kommet en bare jeg som ikke har skjekket Kjempe deilig assa Inspirasjon.no !!! haha håper du ble fornøyd med resultatet Viftene syntes jeg er det stiligste:D Kjører du Crossfire? Offtopic: Kommer du på TG?, eventuellt Hw rekka? Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 jeg kjører 3 sli, skal på tg ja. sitter på ts rekka. signatur =) er webdesigner der så jeg er med der ja. men hvem vet neste år. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 jeg kjører 3 sli, skal på tg ja. sitter på ts rekka. signatur =) er webdesigner der så jeg er med der ja. men hvem vet neste år. Stilig Ok skjønner jaja hvem vet ;-) Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Hei en update på noen clocks og temps =) Link Ruben Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Takk for sist, Ruben! Et lite tips; http://coolbits.dk/cooling-blocks-42/vga-f...00-gtx-532.html Går snart ut av produksjon, så skaff deg slike fortfort Blir vel rundt 1K etter toll for 3 stk. Kim. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 hmm, blir det ikke mere produksjon av disse ? kommer det noe nytt til 9800gtx da ? vannkjøling blir vel ikke det første men kanskje senere. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Hei kim, er ikke denne blokka finere og bedre ? http://coolbits.dk/koelehoveder-42/vga-ful...ort=bestsellers Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Selger du virkelig bare kabinettet ditt for 3000kr? For og være ærlig, så tror jeg du ikke får det for 1000kr engang. Det blir som og kjøpe en gammel og stygg Ford Fiesta til 3000kr, så "pimper" du den for 5000kr, så selger du den for 8000kr, fordi den ser mye "kulere" ut en før. Men men.. det finnes jo mange tullinger der ute som kjøper mye rart, så hvem vet. ^^ Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Selger du virkelig bare kabinettet ditt for 3000kr? For og være ærlig, så tror jeg du ikke får det for 1000kr engang. Det blir som og kjøpe en gammel og stygg Ford Fiesta til 3000kr, så "pimper" du den for 5000kr, så selger du den for 8000kr, fordi den ser mye "kulere" ut en før. Men men.. det finnes jo mange tullinger der ute som kjøper mye rart, så hvem vet. ^^ Tenkte akkurat det samme som deg når jeg så det, kunne jo tjent rått på tårnet mitt hjemme jeg da om det var så enkelt Jeg ville gitt deg max 800,- for kabinettet. Alltid noen som ikke bryr seg om prisen og bare kjøper så lykke til Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 hei, jeg er ikke helt enig i det du sier om bilen, men det er nå din mening. jeg har selv gjort dette med en bil og tjent litt på det, den bilen var for eks med på og kjøpe data deler. Det er godt mulig jeg ikke får mere enn 1k, men nå har jeg snart et nytt prosjekt og da trenger jeg litt penger for og kjøpe kabinettet. Så litt over summen av det kabisset koster nytt er rimelig og ta da noen kanskje vil ha et "pimpa" antec 900. Kan si til dem som følger med i loggen at det snart ligger en hx 1000 watter i posten ;D fant ut at jeg bare måtte kjøpe en nå. OG GOD JUL!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå