b-i-m-m-e Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 jeg beklager at det ikke har komme noe update.. men det kommer i efta. er på skolen nå, og jeg har ikke med meg bildene. Gled dere, STor Update<3 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Ble jo ikke så ille den lakkeringa da. Men du burde lakkert fronten også. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Nice lakkeringsjobb Blir morro å se dette ferdig Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 hmm, vetikke om jeg burde det. tenker at lakken kommer til og flasse av. men det er jo en ting jeg evt kan gjøre seinere:=) Bimme Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Det hadde vært kult med en litt lysere farge i fronten, du kan jo ta et av ekstradekslene og prøve å lakkere det, bare for å se om det flasser av Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Lysere i fronten tror jeg ikke passer. er veldig fint med svart. dere skal få bilder seinere.. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hei Så på arbeids loggen din, digger det ass, men åssen fikk du borra hull til viftene (de store) Sliter med det selv Takker for alle svar:) Forresten hvor fikk du tak i de rack viftene ? Mvh Hardwaregeek Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 rackviftene hadde pappa montert ut fra et rackskap i gruva =) jeg fikk hullene ved og sveise den gamle platen oppå den nye også sparklet jeg. Ruben Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 rackviftene hadde pappa montert ut fra et rackskap i gruva =) jeg fikk hullene ved og sveise den gamle platen oppå den nye også sparklet jeg. Ruben Så du bare la den gamle oppå den nye uten om å gjøre noe mer? du må vel ha brukt når for og lage hullene, for jeg skal innstallere 2stk 140mm vifter akkurat sånn som du har gjort( hvis det er greit for deg) men jeg hakke snøring på åssen jeg skal få laget hullene jeg bor på en gård med masse utstyr så det skal ikke være noe problem med jeg vil gjerne ha tips av en som har litt erfaring sånn som deg Forresten når kommer neste update ? er Spent ... Dahlen Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 hullene var ferdig laget for meg, har du tilgang På dremel? er bare og gjøre sånn du vil med kabinettet, jeg bestemmer ikke ^^ bor på gård jeg og, morro =) men neste update kan komme ikveld hvis dere viL ? Ruben Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 hullene var ferdig laget for meg, har du tilgang På dremel? er bare og gjøre sånn du vil med kabinettet, jeg bestemmer ikke ^^ bor på gård jeg og, morro =) men neste update kan komme ikveld hvis dere viL ? Ruben Ok:D Jaja dremel har jeg vet du ;-) hehe Takk Tenkte jeg skulle spørre først hehe Offtopic: Ja gård er gøy Dyr? ja gjerne gleder meg allerede Dahlen Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 beklager at jeg ikke kom med noen update.. hadde ikke kamera;( Men skal ordne det så fort som mulig.. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 beklager at jeg ikke kom med noen update.. hadde ikke kamera;( Men skal ordne det så fort som mulig.. Null stress gledet meg ;-) Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Resultatet ble fint Hadde kanskje sett pent ut om du hadde fått skjult viftene litt ? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Litt ujevn lakking, samt de store viftene ødela litt x] Men ellers bra! :] Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 noen steder det ikke kom lakk da kabinettet hang sjeft. men kan ta det oppat senere Hvilke vifter som ødelegger ? synes resultatet er fint jeg. Har lyst til og starte på noe nytt nå ;P Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Tja, du kunne drillet ut alle popnaglene, og lakkert hver eneste detalj : 3 Spørsmål; du lakket ikke med komponenter inni? Og så mente jeg de store viftene på toppen . :] Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 hvis du ser på en tidligere update så er det bilder fra lakkeringen:P jeg lakket toppen og kabinettet hver for seg. men siden kabinettet lå skrått som du ser på bilder ble det sånn. jeg kan jo ta det oppatt seinere.. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 hvis du ser på en tidligere update så er det bilder fra lakkeringen:P jeg lakket toppen og kabinettet hver for seg. men siden kabinettet lå skrått som du ser på bilder ble det sånn. jeg kan jo ta det oppatt seinere.. Kommer det en update snart da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå