Xcon94 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Heisann.. Har et gainward 9400gt 1gb som jeg skal klokke litt, det jeg lurer paa er hva er det som rivatuner kaller memory clock ? Det staar at kortet har 400 mhz ramdac og 700 mhz memory clock speed paa esken, og rivatuner viser 350 mhz memory clock. Og er det noen som har erfaringer med dette kortet ? hvor mye core clock/memory clock kan jeg oppnaa ? Endret 17. september 2009 av Xcon94 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 du kan klokke litt men det er absolutt minimum! 9400gt er ikke noe direkte gaming/OC kort... mer et mediacenter kort egentlig Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Hittil har jeg klokket fra 550 til 600 core clock, og fra 350 til 370 memory clock, og etter en time med cod5 ligger kortet paa 71 grader (Noe som er uvant for en som aldri har hatt en del i datan over 60 grader).. Men hva memory clock er, skjoenner jeg ikke enda helt, staar ingenting om noe som memory clock paa 350 paa hverken komplett eller esken til skjermkortet.. staar bare Memory clock speed 700, aa ramdac paa 400.. Hva er det egentlig som forbedrer ytelsen ? core clock eller memory clock ? Her er linken til skjermkortet http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=42008...led#ProductTabs Beklager mangel paa norske bokstaver >P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå