Luddezor Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hei, jeg lurte på om man fortsatt får reise selvom bestillingen har en liten feil? I mitt tilfelle dreier deg seg om at jeg klarte å sette feil tittel. Msr/Mr osv. Navnet står jo riktig, og jeg regner med at de fleste skjønner at "Ludvig" er et guttenavn? På forhand takk. - Ludvig Lenke til kommentar
Myst Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Burde gå helt greit det. Skjedde en gang for lenge siden da reisebyrået klarte å bytte om kjønn på meg og søstera mi, men ingen som sa noe. Vi fullførte ferien, vi. Om ikke reglene har blitt endret, så skal dette gå så greit så. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Ta kontakt med flyselskapet/reisebyrået for å være sikker, og få dette evnt bekreftet skriftlig. Og det er ingen selvfølge at Ludvig er et guttenavn. Verden er større en lille Norge Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Jeg har jo også med meg bankkort på flyplassen, der det er et bilde av meg, hele navnet mitt, og selvfølgelig meg selv. Dette er innenlandsreise, forresten. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Da mener jeg hvertfall du ikke har noe å bekymre deg om. Men ta gjerne kontakt med selskapet som nomore sier, bare for sikkerhetsskyld. Ønsker deg en god tur. Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Har ringt og sjekket nå, og det går helt fint. Takk for hjelp! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Her er jo en liten sak om samme emne. Selv om det tar for seg navn og ikke Mrs/Mr-problemstillingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå