Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Loggen viser ikke noe malware. Har du mistanke om noe?

ja pc jobber lit treigt for tiden. er det fordi jeg har så manga antivirus programer ??

Ja, du skal bare la ett kjøre om gangen og ha et instalert om gangen.De kan begynne å krangle. Mbam er ikke et antivirusprogram vis du lurer på det.

Avinstaler de andre antivirus programmene dine og behold ett.

ehh.. egentlig crasher pc for at jeg har for manga antivirus programer men dete er ny pc vil være godt beskytet mot virus

Det gjør det bare værre å ha så mange da. Det er ikke anbefalt. Avinstaler alle untatt ett, det samme gjelder brannmurer.

Ja, det er derfor den er så treg.

ok men når jeg trykks avslutt på MBRAM eller hva det heter. da funka pc igjen uten at den crasha

Skjekk i krantenen å mbam

jeg har avinstalert mcafee men nå er dataen ikke beskytet mot virsu hva gjør jeg nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skulle ikke avinstallere alle antivirusprogrammene, bare alle unntatt ett.

Dette er på grunn av at og ha 2 eller flere antivirusprogram installert kan føre til at antivirusprogrammene kan begynne og krangle litt, dette bruker mye ressurser av PC-en og kan føre til en treg PC. Derfor gjør det ikke PC-en din sikrere ved 2 eller flere antivirusprogrammer.

Også anbefaler jeg deg i og ta en tur innom denne tråden.

Lenke til kommentar
Loggen viser ikke noe malware. Har du mistanke om noe?

ja pc jobber lit treigt for tiden. er det fordi jeg har så manga antivirus programer ??

Ja, du skal bare la ett kjøre om gangen og ha et instalert om gangen.De kan begynne å krangle. Mbam er ikke et antivirusprogram vis du lurer på det.

Avinstaler de andre antivirus programmene dine og behold ett.

ehh.. egentlig crasher pc for at jeg har for manga antivirus programer men dete er ny pc vil være godt beskytet mot virus

Det gjør det bare værre å ha så mange da. Det er ikke anbefalt. Avinstaler alle untatt ett, det samme gjelder brannmurer.

Ja, det er derfor den er så treg.

ok men når jeg trykks avslutt på MBRAM eller hva det heter. da funka pc igjen uten at den crasha

Skjekk i krantenen å mbam

jeg har avinstalert mcafee men nå er dataen ikke beskytet mot virsu hva gjør jeg nå?

Nå innstalerer du Avira antivir.

Det er anbefalt på forumet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...