mabbutt Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Hei! Har en Fujitsu-Siemens Amilo XI-1554. I går la jeg merke til at enkelte tall på den integrerte numpaden ikke ble tall, men bokstaver. De tallene som fungerer på vanlig måte er 1,4 og 7. 2 og 3 blir "dsa", 5 og 6 gjør at søkefunksjonen kommer opp dersom jeg er i Firefox, mens 8 og 9 blir "ewq". Er det noen som vet hva som er galt? Jeg har ikke trykket på noe som skulle ha forårsaket dette såvidt jeg vet, og virus har jeg ikke. Har scannet maskinen for virus, samt sjekket for eventuelle spy- eller malware. Mvh, Geir Endret 17. september 2009 av mabbutt Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 bruker være fn + numpad eller sånn tastakombinasjon for skifte modus, litt vanskelig si akkurat hvilke uten se tastaturet for meg. Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Jeg har forsøkt å trykke på FN samtidig også, uten at det ga noe utslag. Denne er helt ny for meg...og sinnsykt plagsom :o) Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Jeg har funnet ut at jeg faktisk må flashe BIOS pga dette, men det er veldig lett når jeg får feilmelding om at jeg har hentet en oppdatering som "ikke passer min maskin". Det står spesifikt i readme at den er til bl.a. Amilo Xi1554, men det funker ikke allikevel. Får feilmelding hele tida. Så nå har jeg sendt mail til FS support... Det skal ikke være lett. Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Prøv med fn+Numlock eller prøv å flashe uten batteri(kun lader) Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Prøv med fn+Numlock eller prøv å flashe uten batteri(kun lader) Har prøvd begge deler, uten hell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå