kuba90 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hei. Jeg har fått en oppgave i java som er slik: Skriv pseudokode og javakode for en metode som heter multiplicator som: - tar to tall som innparameter - multipliserer de to talene med hverandre - returnerer svaret Noen her som klarer dette, jeg får det ikke til og får hele tiden ikke godkjent. Håper noen tar seg tid å svarer:) Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Det er en såpass simpel oppgave at jeg ser hvorfor du har problemer med å skrive det som pseudokode, Javakoden derimot, den bør du klare uten videre hjelp... Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Altså, hva har du problemer med? pseudokoden eller javakoden? Lenke til kommentar
zulo Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 hint: multiplicator(tall,tall2){ multipliser returner svar } Lenke til kommentar
kuba90 Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 takk for svar, ja jeg sliter med pseudokoden, javakoden har jeg allerede klart men takker for hintet. Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Problemet later vel rett og slett til å være at du ikke er inneforstått med hva begrepet pseudokode innebærer. Pseudocode - Wikipedia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå