MrL Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Hvis du er ny så ikke bland snus og alkohol ihvertfall. Tok en skruf da jeg var drita en gang, var nesten på spynivå i en halvtime+, men gikk heldigvis akkurat bra siden jeg konsentrerte meg dypt Hadde seff prøvd det før, og prøvde det et par ganger etterpå, men ble bare sinnsykt kvalm no matter what, så ga opp til slutt selvom jeg ikke hadde tenkt til å begynne. Endret 18. september 2009 av MrLG Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Viktig å ikke snuse på tom mage første gangene. Greit å ha litt mat i magen. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 rett det som han over meg sier, snusing på tom mage første gangen er samme følelsen som før du kaster opp. men å snuse på halvfull mage, ahh, savner den følelsen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Savner den jeg også. Ordentlig god følelse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå