Carlgutt Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Hei jeg har veldig tynt hår så jeg er på jakt etter en sjampo som gjør Håret litt tykt, kanskje bitte litt "fluffy" Når man er ferdig med den. Jeg brukte en lignende sjampo i Norge men husker ikke hvordan den så ut eller navnet. Tingen er at nå bruker jeg head and shoulders og det gjør håret mitt helt silke glatt, så når jeg tar i voks så er det vanskelig å lage noe onkelig frisyre. Jeg bor i England akkurat nå så det må være en internasjonal sjampo, gjerne en ikke alt for eksklusiv som man kan finne i dagligvare butikker. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 KMS hadde en feldig fin sjampo mener jeg å huske. Men husker ikke navnet på den nå. Du kan jo eventuelt bruke en føner og fløffe opp håret med også? Evt en rettetang for å skape mer volum, evt en volumspray e.l. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 http://www.nisim.com/ Den har jeg sett blitt brukt på norske hårsalonger og skal etter sigende funke relativt greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå