RogueFreak Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Skal ikke si så mye mer enn at jeg har hørt på AC/DC siden 1984 og har aldri gått lei... Har vært på 2 konserter med de, en i Drammenshallen og en i Spektrum. Stemmemessig kommer kanskje ikke Brian opp på Bon Scott's nivå, men han er alikevel en god vokalist som passer AC's musikk helt perfekt. Bon Scott R.I.P. Name: Ronald Belford Scott Date of birth: 09.07.1946 Place of birth: Kirriemuir/Scotland Parents: Chick and Isa Scott Date of death: 19.02.1980 Place of death: Overhill Road 67, London/GB Hospital: Kings College Hospital, Denmark Hill, London/GB Verdict: Acute alcoholic poisoning, death by misadventure Funeral: Fremantle Cemetery's Memorial Garden Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Noen som vet om Ac/dc skal ha noen konsert snart i Skandinavia? Det må jeg bare få med meg, det er bare så rått! Lenke til kommentar
SoW Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 AC/DC er konge! Må si at metallica ikke har like mange sanger som er like bra.. Har selv nesten alle albumene..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå