Gå til innhold

Verdens sykeste/morsomste matblogg!


LukasKasha

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det du som har plassert reklamen på bunnen av siden?

Både ja og nei. Når jeg opprettet bloggen trykket jeg ja til å ha sånn google-reklame der. Men har funnet ut at det ikke er noe vits, det ser jo bedre ut uten reklame og man tjener jo ikke noe på det uansett. Greide å fjerne reklamen som var på sidefeltet, men har ikke helt funnet ut hvordan man fjerner den som kommer under hvert innlegg. Hvis noen vet det så er det bare å si ifra!

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldinger på nettsiden. :D

Har nå fått fjernet reklamen helt. Det er nok litt sær humor så det er nok ikke alle som synes dette er morsomt. Det med at det er brukt penger på den er vel ikke et godt argument, folk bruker jo penger på nettsidene sine, og dette er ikke noe annerdeledes. Har sikkert brukt under 100 kroner totalt, så det synes jeg er verdt det for å glede andre som besøker siden.

Lenke til kommentar
Har hørt det er ganske flat aroma på danske pass. Styr unna.

Og til dere som mener siden ikke er morsom, hva er det som ikke fungerer? Er det parodien på en matblogg som er for dårlig? Feil valgte matretter? Forslag til hvordan en parodi på en matblogg kunne fungert?

For min del, den prøver alt for hardt. Se for deg en teit film som først begynner ganske greit når det gjelder parodiering, men så bare fortsetter det, og fortsetter det, slik at det blir kjedelig og alt annet enn morsomt.

Ville nok vært bedre på engelsk :) . Men Auschwits spesial var litt underholdene.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

God idé, dårlig gjennomføring.

 

- For lite mening bak det meningsløse. Det som gjør at noe er morsomt er at the er absurd, men likevel har en slags mening.

- For lite polish. Alt som har med kokkelering å gjøre skal alltid være veldig pent, hvitt og skinnende rent. Bloggen ser ut som om den er laget av en barbar snarere enn en feinsmecker.

- For få ordspill. :dribble:

 

For å ta passeletten:

1 A4-ark som har gått gjennom printeren en gang uten å bli printa på
Meningsløst fyll = ikke morsomt. Men kunne vært morsomt hvis du hadde sagt at dette skulle være meningsløst fyll i omeletten.

 

0 kg elefantkjøtt
Meningsløst = ikke morsomt. Men kunne vært morsomt hvis du hadde lagt til at det var fordi elefanter går i passgang.

 

Pass på at det er 6 VERSE EIEREN du har kjøpt, og ikke egg. VERSE EIEREN smaker dobbelt så bra som egg, nemlig.
Meningsløst, eller over min forstand = ikke morsomt. Men kunne vært morsomt hvis du hadde sagt: Yes, they're called verse, but they taste better. ("Verse"="worse".)

 

Ha gjerne i litt dill eller gressløk for å gi en illusjon av at du er proff kokk.
Det eneste som var litt morsomt.

 

...A4-ark som har gått gjennom printeren en gang uten å blitt printa på.
Meningsløst = ikke morsomt.

 

Og så kommer snart punchline, spenningen bygger seg opp, alle holder pusten, vi venter på stor humor til slutt, men alt vi får er:

Det er flere bilder på "page"en til skuresvampene på facebook.
Hva? Var det slutten? Her burde du "servert" en skikkelig godbit. Som f.eks:

 

Og hvordan smakte så dette kulinariske mesterverk? Bare sånn passe.

Endret av tsg1zzn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...