abene Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Microsofts søkemotor fortsetter å øke markedsandeler. Les mer Lenke til kommentar
War Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Nja, jeg bruker ofte begge for å sjekke. På bildesøk osv. Det vil vel ikke si at de har fått andelen helt for seg selv. Lenke til kommentar
G Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Men alle MSN-brukere er vel i prinsippet en Bing-bruker nå! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Ikke rart den har spist mye i det siste. Det er jo trosalt bing som søkes i som standard for internett explorer om du skriver feil nettadresse o.l. Samt har jeg prøvd denne noen ganger, men vet ikke helt. Fant ikke enkle ting som google fant med en gang... Lenke til kommentar
kindings Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Altavista er helt borte? For ett tiår siden(eller så) var det vel de som var kongen på haugen, nå er de ikke på listen engang.... Edit: Jeg foretekker nok Google nå om dagen, jeg tror nok det er mye vanen. Det som er sikkert er at jeg ikke gidder å vende meg til noe nytt uten at det er betydelig bedre, de kan sikkert krangle om marginer og marginalt bedre søk og blabla... Det jeg har sett av Bing imponerer ikke, det nytter ikke å lure meg med fisker, sjøhester eller hva det nå enn er de lokker med Endret 17. september 2009 av kindings Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Er jo ikkje råd å endre til google i explorer som standard så ikkje rart. Du må muligens vere smartere enn meg vertfall for å få til det. Google er kongen på haugen over alle uansett. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Google er kongen på haugen over alle uansett. Hehe, kongen på haugen i antall søk. Men de er faktisk ikke så fryktelig gode på alt, og de er definitivt ikke så overlegne som de har vært. Har brukt Bing og Google om hverandre, og visse ting kan Google helt klart forbedre. (Og Bing også for den saks skyld). Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Synes ikke Bing er noe bra. Liker simpelheten til Google. Google har jo også kalkulator og avanserte funkjsoner. Har bing det? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Google har jo også kalkulator og avanserte funkjsoner. Har bing det? Den reagerer i alle fall ikke på 9*9, 9x9 eller 9+9. Lenke til kommentar
Sikksakk Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Prøv denne linken for Google til Explorer: http://toolbar.google.com/T4/intl/no/?rd=f Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå