abene Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Facebook har nå passert 300 millioner brukere, og begynner nå å tjene penger. Les mer Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg er ikke på noen måte overrasket, når jeg sel ser rundtmeg på skolen tror jeg at faktisk alle har facebook og bruker den daglig (kanskje noen unntak i lærerstabelen) Lenke til kommentar
kentjesus Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 hvis dem faktisk lot folk få slettet kontoen så trur jeg det tallet hadde synket drastisk... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hvordan fungerte dette igjen? Han solgte hele greia, men sitter nå som CEO? Det er derfor han er milliardær eller? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Microsoft handla vel 11% av facebook tidligere i år for noen milliarder tror jeg. Dessuten som eier av facebook blir firmaet putta inn når han verdivurderes. Samme med Rimi Hagen og co. Lenke til kommentar
Thorbear Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 hvis dem faktisk lot folk få slettet kontoen så trur jeg det tallet hadde synket drastisk... Det har seg nå en gang slik at det er fullt mulig å slette kontoen sin fra facebook da. Selv om de fleste av oss er misunnelige på at de har tjent så mye penger på en så "enkel" måte, så kan det ikke benektes at de har gjort en god jobb med en god idé. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå