Gå til innhold

HTC Leo får kapasitiv flertrykkskjerm

Anbefalte innlegg

Wow, den ser jo rett og slett helt imponerende ut! Zoomingen så helt flawless ut også, så det er bra..

Jeg håper virkelig de har gått for minijack (proprietær plugg på denne mobilen er uhørt!..)

Tror ikke man savner laptopen så mye hvis man har en sånn en med seg nei... Men uansett, det er litt merkelig om de ikke har gått for OLED på en så stor skjerm, da det hadde spart batteriet betydelig... Jeg håper også de har gitt den et heftig batteri... (2000 mAh? Lov å håpe....)

Det bør vel være lett å oppgradere til WM 7 når dette kommer også da?

Husk at OLED koster en del da, da vil den kanskje bli enda dyrere! Ikke det at den er forskrekkende pris på litt under 6000kr...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ellers så har jo Leo fordelen av mer RAM, større skjerm (syntes både 3.7" og 4.3" virker som flotte størrelser, men tror jeg vil finne 4.3" best).

Her er jeg veldig uenig - jeg synes det opplagt er den største ulempen med Leo. Jeg har store hender, og mener at en av ulempene med HTC Touch HD, som jeg har i dag, er at skjermen på 3,8" er i overkant stor. Hvordan de skal gjøre 4,3" håndterbart skjønner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Ellers så har jo Leo fordelen av mer RAM, større skjerm (syntes både 3.7" og 4.3" virker som flotte størrelser, men tror jeg vil finne 4.3" best).

Her er jeg veldig uenig - jeg synes det opplagt er den største ulempen med Leo. Jeg har store hender, og mener at en av ulempene med HTC Touch HD, som jeg har i dag, er at skjermen på 3,8" er i overkant stor. Hvordan de skal gjøre 4,3" håndterbart skjønner jeg ikke.

Tuller du? Touch HD er da ikke noe stor, jeg har stor hånd og kunne godt hatt mer å holde i...

Lenke til kommentar

Selvfølgelig tuller jeg ikke. Da er vi vel forskjellige. Den er uproblematisk å bruke med to hender, eller til lett surfing med kun lesing og "flikking" for å navigere sidene. Men utrolig upraktisk med enhåndsbruk på farten. Jeg mener at det er "jo større, jo bedre" i forhold til f.eks. surfing og video - men ikke til enhver pris. Hvis det er slik at jeg ikke gidder å svare på en SMS, fordi jeg går med paraply i den ene hånden, så er det for stort. Der er HD i grenseland, så jeg blir ekstremt overrasket hvis HTC greier å gjøre 4,3" bra ift ergonomi og enhåndsbruk.

Lenke til kommentar

Leste på www.techblog.gr at den passer fint i lomma og er ikke så stor som man tror, gå på www.translate.google.no og trykk gjengkjenn språk automatisk og tast inn siden, gå på den første artikkelen ;) Han har fått tak i en... Eller bare gå her

http://translate.google.no/translate?prev=...history_state0=

Siden er oversatt fra gresk og derfor litt rart oversetta... eller kan du jo også gå inn på www.ai.rs for flere HTC leo "aka" HD2, pro three bilder og videoer da han også har en...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...