EinarEriksen Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Denne videoen viser at Leo, med 1 GHz prosessor, kan gjøre en rekke kunststykker helt uten å hakke det grann. Les mer Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Min neste mobiltelefon! DEFINITIVT! Klar til å gå bort fra iPhone 3G hver dagen min, liker ikke de kunstige begrensingene iform av 30sek ringetoner, ikke mulighet for å legge til SMS-lyder, påtvunget iTunes (noe som gjør at jeg faktisk sjeldent, om nesten aldri synker telefonen min, noe som er utrolig trist, men jeg orker liksom ikke å styre med iTunes, gi meg drag-n-drop!) Forhåpentligvis blir det vell både muligheter for Windows Mobile 7.0 og Android på denne etter hvert! Og en 1GHz Snapdragon prosessor, kombinert med god mengde RAM og kapasitiv skjerm virker meget lovende! Noe som vet om den får minijack og OLED? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jøss - endelig hardware som gjør at Windows Mobile kan kjøre uten å hakke! Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) 1GHz prosessor ja, ikke rart det der gikk smooth. Samt, zoome i FILM! Kult, neste års leketøy dette MEN Hva er batteritiden på denne? Den kan ikke være lang har jeg følelsen av. Endret 17. september 2009 av AlecTBM Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Skulle hatt denne om den hadde hatt minijack, full- tastatur og kanskje anderoid. Samt at prislappen ikke hadde vært over 5000,- Mener å ha lest et sted at denne ikke har OLED, RamGuy. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Full qwerty-tastatur er viktig for min del, noen som vet om denne har det? samt 3.5 minijack Lenke til kommentar
RissEh Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 @Ramguy, enig med deg at ringetone og sms-lyd begrensning er überteit, men du får jo drag´n´drop i itunes om du huker av for håndtere musikken manuelt Flott at de fleste nye mobiler med berøringsfølsom skjerm benytter seg av den kapasitive istedet for den resistive typen, men merkelig at de måtte ha en såpass kraftig cpu for at ting skal gå smooth, synes de heller skulle brukt tid på å optimalisert windows mobile eller bruke andre operativsystemer som f.eks Android. Kan se for meg at batteritiden ikke vil bli veldig imponerende, men det har aldri påvirket mitt valg av mobil, siden jeg stort sett _alltid_ har en lader tilgjengelig...og det blir stort sett aldri krise om jeg må leve uten mobil i noen timer Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 RissEh: Enig at de burde revurdert valget av OS, men det er HTC vi snakker om her da. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Det såg jo ut som om det var ganske bra responsivt det der. Har vært irriterende med winmob før, da de har vært så treige til ting. Men denne her skal definitivt prøves ut og kjøpes om den er brukenes Noen som vet når den kommer ca? Endret 17. september 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Virker som en spennende telefon, skal tro om de har vett til å bruke AMOLED eller OLED-skjem? Lenke til kommentar
jonnablaze Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 GJESP! Det meste av dette kunne jo iPhone prestere allerede i 2007. Har vi virkelig ikke kommet noe lenger? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) ... Du får skrive opp alle likhetene da. OG ulikheter. Endret 17. september 2009 av mx1000 Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Virker bra lovende når en telefon går så smooth allerede i tidlig fase! Og jeg likte zoom mulighetene Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 jonnablaze: Ikke så fort da, og openmoko GTA01 hadde også sånt, men langt ifra like bra. Men det blir bedre og bedre for begge parter. Og vennligst ikke start en Iphone vs Resten krig her. Vi vet alle om Iphone, og dere trenger ikke å presisere det så snart det kommer en konkurrent. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Viss folk har sett på videoer av zune HD så beviser jo det at Microsoft også kan lage os for mobile dingser. Zune HD ser ut til å være raskere enn noe annet jeg har sett, og den bruker ARM 11 prosessor, ikke disse sykt høyt klokkede cortexene som har sikkert 1,5x IPC. Utrolig! Muligens Windows mobile 6.5 importerer litt fra zune operativsystemet? Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg har ekstremt lyst på denne, skal definitivt spare opp til denne til den kommer På tide å bytte ut min 3 år gamle Sony ericsson w880i.... Lenke til kommentar
KaiRS Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 denne har 3.5 mm jack tror ikke jeg kommer til å bytte ut min tp2 med det første Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Flotte nye bilder: http://dailymobile.se/2009/09/18/htc-leo-h...ality-pictures/ Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Her er jo en fin youtube video fra samme blogg! http://www.youtube.com/watch?v=Xaw84roLOUQ Nå har jeg veldig vanskelig for å vite om jeg skal vente på denne som blir hetende HTC Touch Pro 3 ("Three") eller vente på HTC SuperStart med nVIDIA Tegra plattform? Har ikke sett noen test av verken Quacomm Snapdragon 1GHz eller nVIDIA Tegra AP16 @ 600Mhz at jeg kan ta noen avgjørelse eller vurdering utifra mulig ytelse osv.. HTC "Leo" / Touch Pro 3 vs HTC "SuperStar" Plattform: Windows Mobile 6.5 (trolig med mulighet for Windows Mobile 7.0 og kanskje Android) ROM: 512mb RAM: 320mb vs 256mb Brikkesett: Qualcomm MSM 8250 "Snapdragon" 1GHz vs nVIDIA Tegra AP16 600MHz Oppløsning: 800x480, uvisst type (OLED?) Skjerm-størrelse: 4.3" vs 3.7" Kamera: 5.0MP med LED flash vs uvisst Batteri: 1230mAh vs uvisst Annet: MicroSDHC, Bluetooth 2.1, GPS, Digital kompass, WLAN, 3.5" Minijack, Quad-Band vs uvisst Ikke så lett å vurdere HTC Leo opp mot HTC SuperStar når vi vet så forsvinnende lite om sistnevnte, det store spørsmålet mitt er hvordan nVIDIA Tegra AP16 på 600MHz gjør det opp mot en Qualcomm Snapdragon på 1GHz, mange tror jo at førstnevnte vil gi en del bedre ytelse da ingen har sett ut til å ha vært spesielt imponert over Qualcomm tidligere? Ellers så har jo Leo fordelen av mer RAM, større skjerm (syntes både 3.7" og 4.3" virker som flotte størrelser, men tror jeg vil finne 4.3" best). At begge vil ha noenlunde de samme egenskapene som WLAN, Bluetooth 2.1, GPS, MicroSDHC, 3.5" Minijack, Quad-Band osv.. ville vell ikke kommet som noen overraskelse? Endret 18. september 2009 av RamGuy Lenke til kommentar
christer247 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Wow, den ser jo rett og slett helt imponerende ut! Zoomingen så helt flawless ut også, så det er bra.. Jeg håper virkelig de har gått for minijack (proprietær plugg på denne mobilen er uhørt!..) Tror ikke man savner laptopen så mye hvis man har en sånn en med seg nei... Men uansett, det er litt merkelig om de ikke har gått for OLED på en så stor skjerm, da det hadde spart batteriet betydelig... Jeg håper også de har gitt den et heftig batteri... (2000 mAh? Lov å håpe....) Det bør vel være lett å oppgradere til WM 7 når dette kommer også da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg