lofotknut Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Nå har hele skjermen blitt rosa! Noen som vet hva dette kan skyldes, er det virus av noe slag? Har prøvd å skifte tema i skjerminstillingene til ingen nytte... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 I mine tilfeller skyldes det defekt skjermkort. Hva slags maskin har du? Merke, modell og hvor gammel er den? For og finne ut om det er skjermen eller skjermkortet så kan du ta en skjermdump av PCen din og laste opp her. Ser vi at den er rosa er problemet i skjermkortet. Ser vi et vanlig bilde, er problemet med skjermen. AKIRA Lenke til kommentar
lofotknut Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 men tror ikke det er et hardware problem..hvis jeg skifter til "et annet system" bytter skjerm med scroll lock til et annet skrivebord så er fargene fine.. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 For og være 100% ærlig skjønte jeg ikke noe av hva du beskrev der nå. Hva mener du skifte til et annet system? Hva bruker du scroll lock til? Hvis du ikke tror det er hardware problem, så er det jo driverne. Slett driverne, installer på nytt. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå