Drix1 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Min tunge og upraktiske arbeidskamerat av en laptop har tatt kvelden, og jeg er nå på jakt etter ny. Har nå en stasjonær til spilling og tungt arbeide, så er nå på jakt etter en mer portabel løsning. Den skal hovedsaklig brukes av dama til studier og nett, men jeg skal også bruke den til å kjøre Traktor Pro når jeg er ute å spiller som DJ. det er ikke fryktelig krevende, men det er jo ekstremt viktig at det ikke lagger, så litt fart må det være over den. Ser hovedsaklig i 13-14" klassen, og ikke så altfor dyr, så helst rundt 5k. Trenger ikke dedikert grafikk, men litt kvalitet på det interne gjør ikke noe. Er helt ny i dette segmentet, så alle tips er velkommen. Har tenkt litt på nettpc, men er redd de blir litt små til begges bruk. Takker for alle tips! Lenke til kommentar
Drix1 Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 System requirements for Traktor Pro: Windows XP (SP2, 32-bit)/Vista (SP1, 32-bit, 64-bit), Pentium IV or Athlon 1.4GHz (SSE1), 1GB RAM Så dette er et absolutt minimum. Lenke til kommentar
Drix1 Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Etter videre leting så ser jeg at det er mye å spare i penger og tjene i ytelse på å gå opp til 15" istedenfor 13-14" klasen som først tenkt. Har sett mye på Acer modeller da de får mye skryt og ser ut til å levere bra ytelse for pengene, men er usikker på hva jeg syntes om det å ha numpad på siden og dermed mindre pilknapper ol på mange modeller. Noen som hare noen erfaringer her? Ellers tar jeg nå gjerne imot tips videre i denne størrelsen også, men fortsatt rundt 5k et sted. Takknemlig for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå