Gå til innhold

Sykkelbukse lang med gel i skrittet


FranzJosef

Anbefalte innlegg

De lange sykkelbuksene jeg har sett som går helt ned på leggen har ikke gel. Han i butikken sa at mange bruker vanlig lårkort sykkelbukse med gel under og den lange utenpå der igjen. Er det noe han sier bare for å selge det han har? Hørtes ut som det blir mye rundt der? Eller er det en grei løsning? Blir lang sykkelbukse veldig varm om sommeren? Ser for meg at det kan være greit med lang det meste av året bortsett fra de heteste sommerdagene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, vi snakker ikke om forlengere her. Vi snakker om en ny hel sykkelbukse utenpå den korte. Om det er en god ide.

 

Og "for varm om sommeren". Men hva er sommer da? 22 grader og oppover? De få dagene der skal jeg alltids finne en annen løsning for. Jeg kjøper utstyr som skal brukes mer enn 20% og under av året. Eller er selv det jeg vil kalle vanlige sommerdager (17-18 grader og overskyet) for varmt for hel og lang sykkelbukse?

Lenke til kommentar
Nei, vi snakker ikke om forlengere her. Vi snakker om en ny hel sykkelbukse utenpå den korte. Om det er en god ide.

 

Og "for varm om sommeren". Men hva er sommer da? 22 grader og oppover? De få dagene der skal jeg alltids finne en annen løsning for. Jeg kjøper utstyr som skal brukes mer enn 20% og under av året. Eller er selv det jeg vil kalle vanlige sommerdager (17-18 grader og overskyet) for varmt for hel og lang sykkelbukse?

 

 

Jeg brukere en god Bib shorts under,men man trenger ikke ha en dyr sykkelbukse utenpå der igjen.

Det holder fint med en vanlig treningstights,så lenge temperaturen ikke er for lav.

Men med en stilongs/superundertøy over bib shortsen og tights utenpå der igjen skal det bli bra kaldt for man fryser.

Kjøp deg heller en meget god bibshorts en å pakke flere billigmerker på kroppen. JX og assos er to topp merker,særlig behagelig er det at man får dem breie skulderstropper

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...